Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Online
Cena:
149,00聽z艂

Google Tag Manager od podstaw

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Czas trwania:

6.5 godz.

Prowadz膮cy:

Krzysztof Nowaczyk, specjalista ds. marketingu

Cena (brutto):

149,00聽z艂

Kurs Google Tag Manager od podstaw jest zaprojektowany dla os贸b zajmuj膮cych si臋 digital marketingiem, e-commerce oraz analityk膮 internetow膮. Celem kursu jest nauczenie si臋 skutecznego wdra偶ania i zarz膮dzania kodami 艣ledz膮cymi na stronach internetowych bez konieczno艣ci zaawansowanej wiedzy programistycznej. Kurs oferuje praktyczne umiej臋tno艣ci zwi膮zane z konfiguracj膮 tag贸w, regu艂 i zmiennych w Google Tag Managerze, a tak偶e 艣ledzeniem interakcji u偶ytkownik贸w i wdra偶aniem narz臋dzi analitycznych takich jak Google Analytics 4 i Pixel Facebooka.

Us艂uga:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs jest skierowany do:

  • Digital marketer贸w
  • Specjalist贸w e-commerce
  • Analityk贸w internetowych
  • Os贸b zajmuj膮cych si臋 marketingiem internetowym i analiz膮 danych
  • Wprowadzenie do Google Tag Managera
  • Poznanie narz臋dzia - teoria GTM
  • Tworzenie i konfiguracja pierwszych tag贸w i zdarze艅
  • Praca z warstw膮 danych i konfiguracja e-commerce
  • Zaawansowane techniki i optymalizacja
  • Implementacja Consent Mode (Tryb zgody)
  • Wyk艂ady wideo
  • Praktyczne 膰wiczenia i zadania
  • Testy i quizy w celu weryfikacji wiedzy
  • Praktyczne przyk艂ady wdro偶e艅 na dzia艂aj膮cych stronach internetowych

Kurs na platformie zewn臋trznego partnera. Standardowa cena mo偶e ulec zmianie (promocje, rabaty).

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat uko艅czenia kursu

Wiedza:

  • Zrozumienie podstawowych element贸w Google Tag Managera (tagi, regu艂y, zmienne).
  • Znajomo艣膰 metod instalacji GTM na stronie internetowej.
  • Wiedza na temat dzia艂ania warstwy danych (dataLayer) oraz jej zastosowania.
  • Umiej臋tno艣膰 konfiguracji zdarze艅 w Google Analytics 4 i Facebook Ads.
  • Wiedza na temat implementacji Consent Mode i zarz膮dzania zgodami u偶ytkownik贸w.

Umiej臋tno艣ci:

  • Samodzielne wdra偶anie i konfigurowanie tag贸w 艣ledz膮cych dla r贸偶nych narz臋dzi analitycznych i marketingowych.
  • Monitorowanie i analizowanie interakcji u偶ytkownik贸w na stronie internetowej.
  • Tworzenie i zarz膮dzanie regu艂ami oraz zmiennymi w Google Tag Managerze.
  • Implementacja i optymalizacja 艣ledzenia konwersji e-commerce w Google Analytics 4.
  • Wdra偶anie rozwi膮za艅 zgodnych z wymogami prawnymi dotycz膮cymi zarz膮dzania zgodami u偶ytkownik贸w.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z zespo艂em nad wdro偶eniami tag贸w i zarz膮dzaniem projektem.
  • Zdolno艣膰 do efektywnej komunikacji wynik贸w analitycznych i rekomendacji.
  • Umiej臋tno艣膰 adaptacji do zmieniaj膮cych si臋 wymog贸w prawnych i technologicznych w zakresie zarz膮dzania danymi.
  • Zdolno艣膰 do samodzielnego rozwi膮zywania problem贸w zwi膮zanych z konfiguracj膮 tag贸w i 艣ledzeniem.
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnego korzystania z narz臋dzi analitycznych i optymalizacji proces贸w marketingowych.

Pozosta艂e korzy艣ci:

  • Nielimitowany dost臋p do materia艂贸w kursowych
  • Mo偶liwo艣膰 zdobycia praktycznych umiej臋tno艣ci potrzebnych w pracy w digital marketingu i analityce
  • Dost臋p do dodatkowych zasob贸w i narz臋dzi do nauki