Wybrany termin:
Termin:
Do ustalenia
Miejsce:
Online
Cena:
149,00聽z艂

Figma - podstawy projektowania interfejs贸w

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Czas trwania:

4 godz.

Prowadz膮cy:

Agata Sakowicz, UX designerka

Cena:

149,00聽z艂

Kurs ten ma na celu nauczenie uczestnik贸w projektowania nowoczesnych i funkcjonalnych aplikacji przy u偶yciu Figmy, jednego z najbardziej cenionych narz臋dzi do projektowania i prototypowania stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Uczestnicy kursu zdob臋d膮 umiej臋tno艣ci potrzebne do tworzenia interfejs贸w u偶ytkownika (UI) od podstaw, projektowania wireframe'贸w, prototypowania, a tak偶e testowania swoich projekt贸w na urz膮dzeniach mobilnych. Kurs jest przeznaczony dla os贸b bez do艣wiadczenia w projektowaniu, a ca艂y proces nauki opiera si臋 na najnowszej wersji Figmy, oferuj膮cej wiele nowych funkcji i usprawnie艅.

Us艂uga:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Kurs jest skierowany do pocz膮tkuj膮cych projektant贸w UX/UI, os贸b pragn膮cych rozpocz膮膰 karier臋 w projektowaniu interfejs贸w u偶ytkownika, a tak偶e do tych, kt贸rzy chc膮 poszerzy膰 swoje umiej臋tno艣ci w zakresie pracy z narz臋dziem Figma.

Wprowadzenie

  • Wst臋p i om贸wienie projektu
  • Jak korzysta膰 z materia艂贸w?

Pierwsze kroki w Figmie

  • Co to jest Figma?
  • Rejestracja w Figmie
  • Organiacja pracy
  • Tworzenie pliku projektu

Om贸wienie interfejsu

  • G艂贸wny pasek narz臋dzi
  • Panel po prawej (design & prototype)
  • Panel po lewej (layers & assets)
  • Funkcjonalno艣ci narz臋dzi w g艂贸wnym pasku

Funkcjonalno艣ci narz臋dzi w prawym panelu

  • Narz臋dzia wyr贸wnywania
  • Ustawienia frames
  • Auto-layout & Constrains
  • Grid & Layers
  • Wype艂nienie & Obrys & Selection Colors
  • Obrazki
  • Efekty
  • Eksport
  • Typografia

Tworzenie aplikacji od zera

  • Wymagania projektu
  • Wireframe
  • Makieta
  • Ikony
  • Kolory
  • Style kolorystyczne i tekstowe
  • Komponenty
  • Nak艂adanie kolor贸w na makiet臋
  • Button komponent
  • Input komponent
  • Przydatne wtyczki

Praca nad makiet膮

  • IOS i Android
  • Ekran menu restauracji
  • Ekran produktu
  • Ekran koszyka
  • Ekran p艂atno艣ci
  • Ekran 艣ledzenia zam贸wienia
  • Ekran profilu i historii zam贸wie艅

Prototypowanie

  • Wprowadzenie do tematu
  • Dodawanie po艂膮cze艅 w naszej aplikacji
  • Testowanie na telefonie
  • Otwieranie link贸w

Eksport, udost臋pnianie plik贸w i praca w zespo艂ach

  • Praca z zespo艂ami
  • Udost臋pnianie naszych plik贸w
  • Tworzenie eksportu

Zako艅czenie

  • Wyk艂ady wideo
  • Praktyczne 膰wiczenia
  • Testy i zadania
  • Praca nad projektem aplikacji mobilnej

Kurs na platformie zewn臋trznego partnera. Standardowa cena mo偶e ulec zmianie (promocje, rabaty).

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat uko艅czenia kursu

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 interfejsu i kluczowych funkcjonalno艣ci Figmy.
  • Zrozumienie zasad projektowania interfejs贸w (UI).
  • Wiedza na temat tworzenia wireframe'贸w.
  • Znajomo艣膰 technik prototypowania i animacji.
  • Umiej臋tno艣膰 korzystania z komponent贸w i ich wariant贸w.
  • Tworzenie bibliotek do wielokrotnego u偶ytku.
  • Wykorzystanie przydatnych wtyczek i auto-layoutu.
  • Znajomo艣膰 procesu testowania aplikacji na urz膮dzeniach mobilnych.
  • Eksport i udost臋pnianie plik贸w projektowych.
  • Praca zespo艂owa w Figmie.

Umiej臋tno艣ci:

  • Poruszanie si臋 po interfejsie Figmy.
  • Wykorzystanie narz臋dzi wyr贸wnywania i auto-layoutu.
  • Tworzenie i stylizowanie tekstu oraz element贸w graficznych.
  • Projektowanie ekran贸w aplikacji mobilnej.
  • Tworzenie skalowalnych system贸w kolorystycznych i tekstowych.
  • Stosowanie komponent贸w w r贸偶nych projektach.
  • Projektowanie interakcji mi臋dzy obiektami i ekranami aplikacji.
  • Dodawanie animacji do projekt贸w.
  • Testowanie aplikacji na smartfonach.
  • Eksportowanie projekt贸w w r贸偶nych formatach.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Praca w zespole nad projektem.
  • Udost臋pnianie projekt贸w i zbieranie feedbacku.
  • Efektywna komunikacja z innymi designerami i programistami.
  • Zarz膮dzanie czasem podczas pracy nad projektami.
  • Rozwi膮zywanie problem贸w projektowych.
  • Dostosowanie projekt贸w do wymaga艅 u偶ytkownik贸w.
  • Kreatywne podej艣cie do projektowania interfejs贸w.
  • Samodzielne tworzenie i wdra偶anie projekt贸w.
  • Otwarto艣膰 na nowe narz臋dzia i technologie.
  • Ch臋膰 do ci膮g艂ego doskonalenia swoich umiej臋tno艣ci.

Pozosta艂e korzy艣ci:

  • Nielimitowany dost臋p do materia艂贸w szkoleniowych
  • Testy i zadania do weryfikacji zdobytej wiedzy
  • Rekomendacje na LinkedIn
  • Dost臋p w aplikacji mobilnej