159,00 zł
Do ustalenia
Online

Employer branding - jak budować wizerunek pracodawcy

Offer image
Wybrany termin:

Miejsce:

Online

Czas trwania:

4.5 godz.

Cena:
netto:

159,00 zł
129,27 zł

Odkryj kluczowe strategie employer brandingu, które przyciągną topowych talentów i zminimalizują rotację pracowników. Chcesz budować pozytywny wizerunek firmy i wyróżniać się jako atrakcyjny pracodawca? Interesują Cię metody motywowania zespołu i zwiększania zaangażowania poprzez strategiczne benefity? Zajrzyj do naszego kursu online, który przekaże Ci nie tylko podstawy, ale również zaawansowane techniki employer brandingu. Poznasz korzyści z jego implementacji oraz jak przygotować organizację do skutecznych działań. Dowiecie się różnic między employer brandingiem wewnętrznym a zewnętrznym oraz otrzymasz niezbędne narzędzia do obu strategii. Oferujemy praktyczne wskazówki dotyczące efektywnej komunikacji marki pracodawcy w różnych kanałach oraz metody oceny skuteczności działań.

Usługa:
Tutorial/Kurs video
Poziom:
Podstawowy

Ten kurs online jest idealny dla osób poszukujących specjalistycznej wiedzy z zakresu employer brandingu, szczególnie w kontekście rynku pracy w Polsce, gdzie nadal występuje niedobór takich specjalistów. W kilka godzin zdobędziesz kompleksową wiedzę, umiejętności oraz inspirację do efektywnego budowania wizerunku pracodawcy i strategii marketingu rekrutacyjnego. Jest to doskonały punkt startowy dla tych, którzy pragną rozwinąć swoją karierę w tym dynamicznie rozwijającym się obszarze i zdobyć zawód przyszłości.

Podstawy employer brandingu

  • Kto i dlaczego powinien zainteresować się employer brandingiem?
  • Podstawowe pojęcia w employer brandingu
  • Cele i korzyści z wdrożenia employer brandingu
  • 10 kluczowych pytań przed wdrożeniem employer brandingu

Przygotowanie do employer brandingu w organizacji

  • Punkt zero: jak wypełnić macierz EB Canvas?
  • Kim są odbiorcy i interesariusze strategii EB?
  • Narzędzia i metody działania w employer brandingu wewnętrznym
  • Narzędzia i metody działania w employer brandingu zewnętrznym
  • Strategia i analityka w employer brandingu

Employer brandingu w praktyce

  • Ile kosztuje employer branding?
  • Co można wydelegować na zewnątrz, a co trzeba zrobić samemu
  • Tworzenie zespołu EB w organizacji
  • Jak przekonać zarząd firmy do employer brandingu?
  • Wewnętrzny employer branding przy małym budżecie
  • Aktualne trendy w employer brandingu
  • Kampanie i działania EB - przykłady
  • Employer branding - podsumowanie

Szkolenie video, wykłady, testy, napisy dostępne w językach: polski, angielski, ukraiński

Kurs na platformie zewnętrznego partnera. Standardowa cena może ulec zmianie (promocje, rabaty).

Uczestnik otrzymuje:

Certyfikat ukończenia

Wiedza:

  • Przygotowanie firmy do wprowadzenia działań employer brandingowych.
  • Opracowanie skutecznej strategii employer brandingowej.
  • Dobieranie odpowiednich kanałów i narzędzi w zależności od budżetu.
  • Definiowanie EVP (Employer Value Proposition), które wyróżni Cię na tle innych pracodawców.

Umiejętności:

  • Projektowanie ścieżek rozwoju dla pracowników i strategii zmniejszania rotacji kadry.
  • Umiejętne dobieranie benefitów pracowniczych.
  • Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole.

Kompetencje społeczne:

  • Skuteczna komunikacja marki pracodawcy w różnych kanałach.
  • Mierzenie efektywności prowadzonych działań employer brandingowych.
  • Analiza przykładów skutecznych kampanii i narzędzi używanych w employer brandingu.

Pozostałe korzyści:

Dostęp w aplikacji mobilnej, nielimitowany dostęp

Tutoriale i Kursy video które mogą Cię zainteresować