Zapisy do dnia 30 września 2025 roku,
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji menedżerskich w działach sprzedaży i handlowych. Studia mają przygotować wysoko kwalifikowane kadry menedżerskie, które będą w stanie samodzielnie podejmować decyzje związane z zarządzaniem sprzedażą.
Studia są adresowane do absolwentów wyższych studiów licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni, menedżerów działów sprzedaży/handlowych lub osób przygotowujących się do pełnienia takich funkcji.
1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży (34 godz.)
2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców (34 godz.)
3. Planowanie i controlling sprzedaży (16 godz.)
4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż (24 godz.)
5. Psychologia sprzedaży i negocjacje handlowe (22 godz.)
6. Rozwój i zarządzanie kanałami dystrybucji (14 godz.)
7. Zarządzanie cenami (12 godz.)
8. Zarządzanie relacjami z klientami (26 godz.)
9. Seminarium dyplomowe (4 godz.)
Egzaminy:
1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży.
2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców.
3. Planowanie i controlling sprzedaży.
4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż.
5. Zarządzanie relacjami z klientami.
Biuro Studiów Podyplomowych
Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP
tel.: 61 856 92 37
mail: ewa.kozlowska@ue.poznan.pl ; bsp@ue.poznan.pl
Świadectwo ukończenia studiów
Zadania studiów są ukierunkowane na przekazanie nowoczesnej wiedzy z tego zakresu oraz rozwijanie umiejętności wykorzystania konkretnych metod i narzędzi stosowanych przez skutecznych menedżerów sprzedaży. Proponowane przedmioty odzwierciedlają kluczowe aspekty zarządzania sprzedażą: planowanie i controlling sprzedaży, kształtowanie i zarządzanie relacjami z klientami, kierowanie grupą sprzedawców oraz przywództwo i rozwój umiejętności menedżera sprzedaży. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą i umiejętnościami praktycznymi m.in. z takich dziedzin jak: tworzenie i organizacja działu sprzedaży, budowanie planów sprzedaży, zarządzanie cenami i kanałami dystrybucji, planowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, prowadzenie negocjacji handlowych czy zarządzanie zespołem sprzedawców.