5600,00 zł
3 paź 2025 - 1 wrz 2026
Poznań
Termin niedostępny

Zarządzanie sprzedażą

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 1 wrz 2026

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

186 godz.

Dodatkowe informacje

Zapisy do dnia 30 września 2025 roku, 

Prowadzący:
dr Natalia Gluza
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji menedżerskich w działach sprzedaży i handlowych. Studia mają przygotować wysoko kwalifikowane kadry menedżerskie, które będą w stanie samodzielnie podejmować decyzje związane z zarządzaniem sprzedażą.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są adresowane do absolwentów wyższych studiów licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni, menedżerów działów sprzedaży/handlowych lub osób przygotowujących się do pełnienia takich funkcji.

1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży (34 godz.)

2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców (34 godz.)

3. Planowanie i controlling sprzedaży (16 godz.)

4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż (24 godz.)

5. Psychologia sprzedaży i negocjacje handlowe (22 godz.)

6. Rozwój i zarządzanie kanałami dystrybucji (14 godz.)

7. Zarządzanie cenami (12 godz.)

8. Zarządzanie relacjami z klientami (26 godz.)

9. Seminarium dyplomowe (4 godz.)

 

Egzaminy:

1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży.

2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców.

3. Planowanie i controlling sprzedaży.

4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż.

5. Zarządzanie relacjami z klientami.

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

 tel.: 61 856 92 37

 mail: ewa.kozlowska@ue.poznan.pl ; bsp@ue.poznan.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów

Pozostałe korzyści:

Zadania studiów są ukierunkowane na przekazanie nowoczesnej wiedzy z tego zakresu oraz rozwijanie umiejętności wykorzystania konkretnych metod i narzędzi stosowanych przez skutecznych menedżerów sprzedaży. Proponowane przedmioty odzwierciedlają kluczowe aspekty zarządzania sprzedażą: planowanie i controlling sprzedaży, kształtowanie i zarządzanie relacjami z klientami, kierowanie grupą sprzedawców oraz przywództwo i rozwój umiejętności menedżera sprzedaży. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą i umiejętnościami praktycznymi m.in. z takich dziedzin jak: tworzenie i organizacja działu sprzedaży, budowanie planów sprzedaży, zarządzanie cenami i kanałami dystrybucji, planowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, prowadzenie negocjacji handlowych czy zarządzanie zespołem sprzedawców.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

Offer image
1943,40 zł
27 lis 2025
14 godz.
Kraków
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.Korzyści dla Uczestników szkoleniaPo szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modeleZastosować zasady motywowania pracownikówPrzedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjneSkutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywująceDopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmieOminąć przeszkody, które pojawiają się podczas motywowaniaDopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnegoPrzeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych pracowników
Logo firmy
AVENHANSEN
Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).