Zarządzanie sprzedażą

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji menedżerskich w działach sprzedaży i handlowych. Studia mają przygotować wysoko kwalifikowane kadry menedżerskie, które będą w stanie samodzielnie podejmować decyzje związane z zarządzaniem sprzedażą.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są adresowane do absolwentów wyższych studiów licencjackich i magisterskich wszystkich typów uczelni, menedżerów działów sprzedaży/handlowych lub osób przygotowujących się do pełnienia takich funkcji.

1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży (34 godz.)

2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców (34 godz.)

3. Planowanie i controlling sprzedaży (16 godz.)

4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż (24 godz.)

5. Psychologia sprzedaży i negocjacje handlowe (22 godz.)

6. Rozwój i zarządzanie kanałami dystrybucji (14 godz.)

7. Zarządzanie cenami (12 godz.)

8. Zarządzanie relacjami z klientami (26 godz.)

9. Seminarium dyplomowe (4 godz.)

 

Egzaminy:

1. Kształtowanie umiejętności lidera i menedżera sprzedaży.

2. Organizacja i kierowanie zespołem sprzedawców.

3. Planowanie i controlling sprzedaży.

4. Prowadzenie działań marketingowych wspierających sprzedaż.

5. Zarządzanie relacjami z klientami.

Biuro Studiów Podyplomowych

Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

 tel.: 61 856 92 37

 mail: ewa.kozlowska@ue.poznan.pl ; bsp@ue.poznan.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów

Pozostałe korzyści:

Zadania studiów są ukierunkowane na przekazanie nowoczesnej wiedzy z tego zakresu oraz rozwijanie umiejętności wykorzystania konkretnych metod i narzędzi stosowanych przez skutecznych menedżerów sprzedaży. Proponowane przedmioty odzwierciedlają kluczowe aspekty zarządzania sprzedażą: planowanie i controlling sprzedaży, kształtowanie i zarządzanie relacjami z klientami, kierowanie grupą sprzedawców oraz przywództwo i rozwój umiejętności menedżera sprzedaży. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą i umiejętnościami praktycznymi m.in. z takich dziedzin jak: tworzenie i organizacja działu sprzedaży, budowanie planów sprzedaży, zarządzanie cenami i kanałami dystrybucji, planowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, prowadzenie negocjacji handlowych czy zarządzanie zespołem sprzedawców.

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).