Studia mają na celu pogłębienie wiedzy na temat zarządzania sprzedażą, kluczowego dla uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynkach krajowych i międzynarodowych. Program studiów obejmuje zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne rozwiązania zarządzania sprzedażą, w tym techniki sprzedaży, narzędzia zarządzania, aspekty prawne, umiejętności negocjacyjne oraz budowanie i motywowanie zespołu sprzedażowego. Skupia się również na obsłudze klienta, komunikacji interpersonalnej, e-commerce, oraz psychologii sprzedaży.
Studia skierowane są do osób pracujących lub chcących pracować jako menedżerowie, kierownicy lub dyrektorzy działów sprzedaży. Program jest odpowiedni zarówno dla osób bez wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą, jak i dla tych, którzy chcą usystematyzować i formalnie potwierdzić swoją wiedzę.
Koordynator CKU:
Kierownik studiów:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w języku polskim oraz odpis w języku angielskim.