7900,00 zł
1 paź 2024 - 1 sie 2025
Kraków
Termin niedostępny

Zarządzanie projektami (+ szkolenie i certyfikacja PRINCE2®)

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Kraków

Czas trwania:

180 godz.

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Nauczysz się stosować metody, techniki i narzędzia niezbędne do zaplanowania i wdrożenia projektów, tworzenia zespołów projektowych, właściwych kanałów komunikacji, oraz pogłębisz wiedzę na temat odgrywania ról w organizacji. Odbędziesz akredytowane szkolenie PRINCE2® zakończone egzaminem certyfikującym.

Cel studiów: Poszerzenie wiedzy teoretycznej i rozwinięcie praktycznych umiejętności związanych z zarządzaniem projektami w organizacji.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Osoby z wyższym wykształceniem, zarządzające projektami lub planujące takie zarządzanie w przyszłości, realizujące zadania wymagające integracji zespołów z różnych specjalizacji zawodowych.

  • Podstawy zarządzania
  • Wprowadzenie do zarządzania projektami
  • Wprowadzenie do zwinnego i ekstremalnego zarządzania projektami
  • Audyt w realizacji działalności projektowej
  • Tworzenie zespołów projektowych
  • Zarządzanie marketingowe
  • Techniki twórczego myślenia w zarządzaniu projektami
  • Jakość w zarządzaniu projektami
  • Zarządzanie zmianą
  • Motywowanie zespołów projektowych
  • Opłacalność inwestycji w zarządzaniu projektami
  • Rozwiązywanie konfliktów w grupie
  • Zarządzanie strategiczne
  • Podstawy komunikowania się i negocjacji w pracy projektowej
  • Zarządzanie ryzykiem w projekcie
  • Wspomaganie informatyczne w realizacji projektów – MS Project
  • Zarządzanie międzynarodowe
  • Controlling realizacji projektów
  • Prawne zagadnienia zarządzania projektami
  • Metodyki zarządzania projektami
  • Budżetowanie i rachunkowość projektów
  • PRINCE2®
  • Seminarium dyplomowe

Metody wykładowe, zajęcia praktyczne, szkolenie PRINCE2® z egzaminem certyfikującym.

Menedżer kierunku: mgr Anna Juszczyk

Telefon: +48 12 293 50 29

E-mail: anna.juszczyk@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
  • Certyfikat PRINCE2®.

Wiedza:

  • Znajomość metod i technik zarządzania projektami.
  • Wiedza na temat tworzenia i zarządzania zespołami projektowymi.
  • Zrozumienie jakości i metodologii PRINCE2® w zarządzaniu projektami.

Umiejętności:

  • Planowanie i wdrażanie projektów.
  • Komunikowanie się i negocjowanie w kontekście projektów.
  • Rozwiązywanie konfliktów i motywowanie zespołów projektowych.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespole z różnorodnymi specjalistami.
  • Kompetencje w zakresie przywództwa i zarządzania zmianą.
  • Efektywne komunikowanie się i negocjowanie w pracy projektowej.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training