Zapraszamy na pierwsze w regionie studia podyplomowe, które łączą aż trzy obszary tematyczne: zarządzanie marką, zarządzanie marką pracodawcy oraz zarządzane marką osobistą. Oferujemy zdobycie umiejętności z trzech obszarów celem zdobycia całościowego podejścia w zarządzaniu marką, w którym ważny jest także wizerunek zarządu wyższego, jak i niższego szczebla oraz pracowników, szczególnie tych, którzy mają kontakt z klientami (B2C) oraz kontrahentami (B2B), a także wizerunek pracodawcy. Nowoczesne technologie informacyjne oraz popularne social media wręcz wymuszają obecnie wykorzystywanie narzędzi content marketingu do zarządzania wizerunkiem marki, marki pracodawcy i marki osoby. Postęp w rozwoju tej sfery marketingu powoduje, że jakość i strategia tworzonego wizerunku i sposoby promocji marki stają się niezwykle istotne, ponieważ mają wpływ na pozycjonowanie marki oraz na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Celem kształcenia jest dostarczenie na rynek profesjonalnych brand managerów oraz doradców ds. wizerunku, którzy potrafią stworzyć i wdrożyć strategię wizerunkową marki firmy i osoby. Studia dostarczają kumulację wiedzy dotyczącą zarządzania marką, zarządzania marką pracodawcy, zarządzania marką osobistą.
Proponujemy unikatową ofertę studiów zawierającą wykształcenie specjalistów w trzech obszarach tematycznych – zarządzanie marką, zarządzanie marką pracodawcy i zarządzane marką osobistą. Połączenie trzech obszarów tematycznych z zakresu zarządzania marką daje podejście całościowe, które daje profesjonalne zarządzanie marką pod kątem marki, pracodawcy oraz pracowników.W trakcie praktycznych zajęć, warsztatów i treningów nauczymy, jak profesjonalnie zarządzać marką w trzech obszarach tematycznych.
Wykłady, ćwiczenia, projekty, seminaria
Organizator: Wydział Nauk Społecznych
Sekretariat: lic. Natalia Niedźwiedź
e-mail: natalia.niedzwiedz@us.edu.pl
tel. 32 359 14 37
Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Uczestnicy są przygotowywani do pełnienia średnich i wyższych funkcji zarządczych w organizacji, na stanowisku Brand Managera i stanowiskach pokrewnych: Assistant Brand Manager, Junior/Senior Brand Manager, Category (Brand) Manager, CMO – Chief Marketing Officer, CEO – Chief Executive Officer, Brand Designer, Social Media Manager, Content Designer, Specjalista ds. Personal Brandingu, Kierownika ds. Zarządzania Marką, Kierownika Marki, Menedżera ds. marki, Opiekuna Marki, Konsultanta Strategicznego, Specjalistyds. zarządzania marką, Doradcy ds. wizerunku, Specjalisty ds. zarządzania marką osobistą, Rzecznika prasowego, Kierownika ds. marketingu, Dyrektora ds. marketingu, Dyrektora zarządzającego, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i kreowania marki osobistej.