Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 30 cze 2025
Miejsce:
Katowice
Cena:
7800,00 zł

Zarządzanie Marką – Zarządzanie Marką Pracodawcy – Zarządzanie Marką Osobistą

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 30 cze 2025

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

176 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów Executive MBA dr Katarzyna Juszczyk, prof. UŚ,

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Zapraszamy na pierwsze w regionie studia podyplomowe, które łączą aż trzy obszary tematyczne: zarządzanie marką, zarządzanie marką pracodawcy oraz zarządzane marką osobistą. Oferujemy zdobycie umiejętności z trzech obszarów celem zdobycia całościowego podejścia w zarządzaniu marką, w którym ważny jest także wizerunek zarządu wyższego, jak i niższego szczebla oraz pracowników, szczególnie tych, którzy mają kontakt z klientami (B2C) oraz kontrahentami (B2B), a także wizerunek pracodawcy. Nowoczesne technologie informacyjne oraz popularne social media wręcz wymuszają obecnie wykorzystywanie narzędzi content marketingu do zarządzania wizerunkiem marki, marki pracodawcy i marki osoby. Postęp w rozwoju tej sfery marketingu powoduje, że jakość i strategia tworzonego wizerunku i sposoby promocji marki stają się niezwykle istotne, ponieważ mają wpływ na pozycjonowanie marki oraz na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Celem kształcenia jest dostarczenie na rynek profesjonalnych brand managerów oraz doradców ds. wizerunku, którzy potrafią stworzyć i wdrożyć strategię wizerunkową marki firmy i osoby. Studia dostarczają kumulację wiedzy dotyczącą zarządzania marką, zarządzania marką pracodawcy, zarządzania marką osobistą.

Proponujemy unikatową ofertę studiów zawierającą wykształcenie specjalistów w trzech obszarach tematycznych – zarządzanie marką, zarządzanie marką pracodawcy i zarządzane marką osobistą. Połączenie trzech obszarów tematycznych z zakresu zarządzania marką daje podejście całościowe, które daje profesjonalne zarządzanie marką pod kątem marki, pracodawcy oraz pracowników.W trakcie praktycznych zajęć, warsztatów i treningów nauczymy, jak profesjonalnie zarządzać marką w trzech obszarach tematycznych.

Wykłady, ćwiczenia, projekty, seminaria

Organizator: Wydział Nauk Społecznych

Sekretariat: lic. Natalia Niedźwiedź

e-mail: natalia.niedzwiedz@us.edu.pl

tel. 32 359 14 37

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Pozostałe korzyści:

Uczestnicy są przygotowywani do pełnienia średnich i wyższych funkcji zarządczych w organizacji, na stanowisku Brand Managera i stanowiskach pokrewnych: Assistant Brand Manager, Junior/Senior Brand Manager, Category (Brand) Manager, CMO – Chief Marketing Officer, CEO – Chief Executive Officer, Brand Designer, Social Media Manager, Content Designer, Specjalista ds. Personal Brandingu, Kierownika ds. Zarządzania Marką, Kierownika Marki, Menedżera ds. marki, Opiekuna Marki, Konsultanta Strategicznego, Specjalistyds. zarządzania marką, Doradcy ds. wizerunku, Specjalisty ds. zarządzania marką osobistą, Rzecznika prasowego, Kierownika ds. marketingu, Dyrektora ds. marketingu, Dyrektora zarządzającego, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i kreowania marki osobistej.

Inni oglądali również