4900,00 zł
1 paź 2024 - 1 sie 2025
Gdańsk
Termin niedostępny

Zarządzanie kreatywnością

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

164 godz.

Prowadzący:

dr Anna Zielińska

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe "Zarządzanie kreatywnością" mają na celu rozwijanie umiejętności skutecznego zarządzania kreatywnymi zespołami i projektami. Uczestnicy uczą się metod generowania nowych pomysłów, rozpoznawania szans, usuwania przeszkód dla innowacyjności oraz moderowania burzy mózgów. Program kładzie nacisk na rozwijanie kreatywności zarówno indywidualnej, jak i zespołowej, co jest kluczowe dla prowadzenia udanego biznesu i innowacyjnego rozwoju.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są kierowane do osób, które chcą rozwijać umiejętności zarządzania kreatywnością w projektach i zespołach, a także do tych, którzy pracują w obszarze projektowania nowych produktów i usług oraz w firmach, gdzie innowacyjność i kreatywność są kluczowe.

  • Organizacja i zarządzanie
  • Koncepcje kreatywnego i twórczego myślenia
  • Psychologiczne aspekty kreatywności
  • Budowa i zarządzanie zespołem kreatywnym
  • Zwinne reagowanie na zmiany w otoczeniu
  • Kreatywne formy promocji i kontaktu z klientem
  • Uwarunkowania pokoleniowe w kreatywności
  • Wzornictwo przemysłowe
  • Design thinking
  • Grafika użytkowa
  • Strategie innowacji
  • Praktyczne aspekty zarządzania kreatywnego
  • Seminarium dyplomowe
  • Praca dyplomowa
  • Wykłady
  • Warsztaty
  • Praktyczne zajęcia
  • Analiza przypadków
  • Burze mózgów
  • Seminaria

Sekretariat:

  • Imię i nazwisko: mgr inż. Joanna Gryczka
  • E-mail: joanna.gryczka@zie.pg.edu.pl
  • Telefon: +48 58 347 19 22

Jednostka organizacyjna - Wydział Zarządzania i Ekonomii

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość koncepcji kreatywnego i twórczego myślenia
  • Wiedza na temat psychologicznych aspektów kreatywności
  • Znajomość metod zarządzania zespołami kreatywnymi
  • Wiedza o zwinnych metodach reagowania na zmiany
  • Znajomość strategii innowacji i design thinking

Umiejętności:

  • Umiejętność generowania i wdrażania innowacyjnych pomysłów
  • Umiejętność moderowania burzy mózgów i zarządzania kreatywnym zespołem
  • Umiejętność stosowania kreatywnych form promocji
  • Umiejętność projektowania nowych produktów i usług

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność współpracy w zespole kreatywnym
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania konfliktami w grupach
  • Umiejętność adaptacji do zmieniającego się otoczenia

Pozostałe korzyści:

Absolwent zdobywa wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania kreatywnymi projektami oraz zespołami. Nabywa umiejętność generowania innowacyjnych pomysłów, moderowania procesów twórczych i wdrażania nowatorskich rozwiązań.

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Offer image
1943,40 zł
15 maj 2025
14 godz.
Gdańsk
Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony.„Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek) w czasie podróży statkiem przed południem grał w tenisa, a wieczorem wystąpił z koncertem.Podczas kolacji jeden z pasażerów statku powiedział do skrzypka:- Wspaniale pan dzisiaj grał!- Dziękuję, to w dużej mierze zasługa wspaniałej akustyki panującej na statku – odparł skromnie Heifetz.- … ale ja miałem na myśli pański backhand – wyjaśnił speszony rozmówca”Ileż to razy w rozmowach z innymi napotykamy na takie „nieporozumienia” komunikacyjne. Często da się je obrócić w żart, ale w kontaktach biznesowych, w pracy, mogą spowodować wiele problemów.Umiejętność efektywnego komunikowania się nigdy wcześniej nie była tak istotna.Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?Jakie są różnice między słyszeniem a słuchaniem?Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię?Jak parafraza wpływa na redukcję konfliktów i nieporozumień?Jak być zrozumianym i zrozumiałym w kontaktach interpersonalnych?Jak stworzyć dobre relacje z rozmówcą?Jak słowami możemy wpływać na zachowanie innych?Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie.
Logo firmy
AVENHANSEN