Zarządzanie i pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe „Zarządzanie i pośrednictwo w obrocie nieruchomościami” oferują specjalistyczną wiedzę na temat rynku nieruchomości, etyki zawodu, marketingu, negocjacji, zielonych rozwiązań w budownictwie oraz oceny opłacalności projektów inwestycyjnych. Celem jest dostarczenie szerokiego spojrzenia na branżę nieruchomości oraz przygotowanie do pełnienia roli zarządcy i pośrednika.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
Kategorie:
  • Osoby pracujące jako zarządcy lub pośrednicy w obrocie nieruchomościami.
  • Osoby, które chcą rozpocząć drogę zawodową związaną z zarządzaniem lub pośrednictwem w obrocie nieruchomościami.
  • Wprowadzenie do specyfiki zawodów zarządcy i pośrednika na rynku nieruchomości
  • Prawne aspekty zawodu zarządcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami
  • Studia przypadków w zarządzaniu i pośrednictwie nieruchomościami
  • Uwarunkowania ekonomiczno-finansowe działalności pośrednika i zarządcy nieruchomościami
  • Uwarunkowania społeczne zawodu zarządcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami
  • Uwarunkowania rynkowe działalności zarządcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami
  • Uwarunkowania techniczne w pracy zarządcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami
  • Specyfika zarządzania i pośrednictwa różnych rodzajów nieruchomości
  • Marketing w działalności pośrednika i zarządcy nieruchomościami
  • Zajęcia terenowe
  • Współpraca z praktykami
  • Analizowanie studiów przypadku

Menedżer kierunku: mgr Anna Juszczyk

  • Tel: +48 12 293 50 29
  • E-mail: anna.juszczyk@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Zarządzanie inwestycjami deweloperskimi.
  • Dyplom Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK.

Wiedza:

  • Znajomość specyfiki zawodów zarządcy i pośrednika nieruchomościami.
  • Wiedza na temat prawnych, ekonomicznych, społecznych, rynkowych i technicznych uwarunkowań działalności w obrocie nieruchomościami.
  • Wiedza o marketingu w działalności zarządcy i pośrednika nieruchomościami.

Umiejętności:

  • Umiejętność oceny opłacalności ekonomicznej projektów inwestycyjnych.
  • Umiejętność stosowania nowoczesnych technik marketingowych i negocjacyjnych.
  • Umiejętność obsługi programów pomocnych w pracy pośrednika i zarządcy.

Kompetencje społeczne:

  • Rozumienie roli etyki w zawodzie.
  • Umiejętność prowadzenia efektywnej komunikacji i dialogu z klientami i partnerami.