Wybrany termin:
Termin:
9 lis 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Online
Cena:
4500,00 zł

Zarządzanie i marketing w biznesie

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

9 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

200 godz.

Prowadzący:

Dr Joanna Wiechoczek

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe z zakresu Zarządzania i marketingu w biznesie przygotowują uczestników do samodzielnego podejmowania bardziej skutecznych decyzji strategicznych i operacyjnych oraz efektywnej realizacji strategii, projektów, czy konkretnych zadań w przedsiębiorstwach. Program studiów jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się otoczenie rynkowe i rozwój gospodarki opartej na wiedzy. Uczestnicy zdobędą nowoczesną wiedzę i umiejętności, które pozwolą im na lepsze radzenie sobie z wyzwaniami zarządzania, finansów i marketingu. Studia rozwijają zarówno "twarde" jak i "miękkie" kompetencje, wspierając uczestników w ich rozwoju zawodowym.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Menedżerowie najwyższego i średniego szczebla zarządzania
  • Specjaliści różnych dziedzin (np. finanse, zasoby ludzkie, marketing, PR, sprzedaż, logistyka, controlling)
  • Kierownicy projektów
  • Doradcy i konsultanci operujący w praktyce gospodarczej
  • Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą
  • Absolwenci studiów, zwłaszcza nieekonomicznych, chcący rozwijać swoje umiejętności

Moduł: Zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Koncepcje i techniki zarządzania
  • Prawne aspekty działalności przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie personelem
  • Trening kompetencji menedżerskich
  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie projektem
  • Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie
  • Tworzenie biznesplanu
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu

Moduł: Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

  • Finanse przedsiębiorstw
  • Elementy rachunkowości zarządczej
  • Controlling
  • Strategie podatkowe
  • Planowanie finansowe

Moduł: Zarządzanie marketingowe

  • Zarządzanie marketingowe i jego strategie
  • Badania marketingowe jako podstawa decyzji biznesowych
  • Planowanie oferty rynkowej i jej pozycjonowanie
  • Kształtowanie marki i wizerunku przedsiębiorstwa
  • Dystrybucja i obsługa klienta
  • Polityka cenowa
  • Komunikacja marketingowa
  • E-marketing

Moduł: Zarządzanie i marketing – sektorowe przykłady zastosowań

  • Marketing w handlu (fakultatywny)
  • Usługi profesjonalne (fakultatywny)
  • Marketing produktów zaawansowanych technologicznie (fakultatywny)

  • Aktywne wykłady
  • Ćwiczenia
  • Konwersatoria
  • Warsztaty z wykorzystaniem technik multimedialnych
  • Studia przypadków
  • Dyskusje
  • Narzędzia informatyczne

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Wiedza:

  • Zrozumienie kluczowych koncepcji i technik zarządzania przedsiębiorstwem
  • Wiedza na temat prawnych aspektów działalności gospodarczej
  • Zasady zarządzania personelem oraz kompetencjami menedżerskimi
  • Umiejętność tworzenia i realizacji strategii przedsiębiorstwa
  • Znajomość metod zarządzania projektem i wiedzą
  • Zasady tworzenia biznesplanu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu
  • Podstawy finansów, rachunkowości zarządczej oraz controllingu
  • Znajomość strategii podatkowych i planowania finansowego
  • Wiedza o zarządzaniu marketingowym, badaniach marketingowych, planowaniu oferty, kształtowaniu marki, polityce cenowej oraz komunikacji marketingowej, w tym e-marketingu

Umiejętności:

  • Profesjonalne zarządzanie przedsiębiorstwem lub jego wybranym obszarem funkcjonalnym
  • Samodzielne prowadzenie własnej działalności gospodarczej
  • Projektowanie, organizowanie, wdrażanie i kontrolowanie strategii i projektów
  • Stosowanie nowoczesnych metod zarządzania i marketingu w praktyce
  • Rozwijanie talentów i przekształcanie ich w mocne strony

Kompetencje społeczne:

  • Efektywne zarządzanie zespołami i projektami
  • Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych
  • Aktywne uczestnictwo w dyskusjach i wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami studiów oraz wykładowcami