Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Wrocław
Cena:
5900,00 zł

Zarządzanie i Marketing

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Wrocław

Czas trwania:

196 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Czerska

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe "Zarządzanie i Marketing" są jednymi z najpopularniejszych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Celem studiów jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie nowoczesnych technik i narzędzi do budowania przewagi konkurencyjnej firm. Program ma na celu rozwijanie umiejętności rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych, kreatywnego myślenia i działania poprzez warsztaty, ćwiczenia i symulacje decyzyjne. Zajęcia koncentrują się na pracy zespołowej, zarządzaniu relacjami z klientem oraz negocjacjach biznesowych, a także na nowoczesnych obszarach wiedzy takich jak ekonomia behawioralna, psychologia zarządzania i design thinking.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są adresowane do:

  • Osób pragnących usystematyzować i poszerzyć wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania marketingowego.
  • Osób chcących zdobyć umiejętności w zakresie instrumentów marketingowych i budowania przewagi konkurencyjnej.
  • Pracowników działów marketingu i PR.
  • Osób prowadzących firmy i startupy.
  • Osób planujących rozpoczęcie pracy w działach marketingu.
  • Osób pracujących w organizacjach i samorządach, które chcą poznać narzędzia zwiększające atrakcyjność prowadzonych działań.
  • Marketing – aspekty międzynarodowe
  • Marketing (cases study)
  • Techniki kreatywne w marketingu
  • Employer Branding
  • Analiza danych marketingowych
  • Zarządzanie finansami firmy
  • Zarządzanie strategiczne
  • Controlling w zarządzaniu firmą
  • Podstawy rachunkowości
  • Zarządzanie relacjami z klientem (CRM)
  • Negocjacje w praktyce
  • Projektowanie badań marketingowych
  • Wizerunek i promocja marki
  • Zachowania nabywców na współczesnym rynku
  • Marketing w Internecie – projektowanie działań
  • Marketing społeczny
  • Marketing w e-biznesie
  • DESIGN THINKING – projektowanie innowacyjnych rozwiązań
  • Przywództwo i motywowanie
  • Gra biznesowa
  • Blended learning (częściowo zdalnie, częściowo stacjonarnie).
  • Zajęcia stacjonarne odbywają się na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
  • Zajęcia online prowadzone za pomocą platformy Teams.
  • Warsztaty, ćwiczenia, symulacje decyzyjne, praca w zespole.

Koordynator CKU: Agnieszka Manowska

Telefon: 71 36 80 452

E-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w języku polskim oraz odpis w języku angielskim.

Wiedza:

  • Znajomość nowoczesnych technik i narzędzi marketingowych.
  • Wiedza z zakresu analizy danych marketingowych, zarządzania finansami, controllingu, i zarządzania strategicznego.
  • Wiedza o ekonomii behawioralnej, psychologii zarządzania i design thinking.

Umiejętności:

  • Umiejętność tworzenia strategii marketingowych i budowania przewagi konkurencyjnej.
  • Umiejętność zarządzania relacjami z klientem i negocjacji biznesowych.
  • Umiejętność projektowania i przeprowadzania badań marketingowych oraz działań marketingowych w Internecie i e-biznesie.

Kompetencje społeczne:

  • Rozwijanie kreatywności i innowacyjnego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania relacjami w zespole i z klientami.
  • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych i networkingu.