5500,00 zł
1 paź 2024 - 1 lip 2025
Warszawa
Termin niedostępny

Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 lip 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

182 godz.

Termin niedostępny

Studia Podyplomowe Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury umożliwiają artystom i animatorom kultury zdobycie nowego zawodu menedżera kultury. Słuchacze zdobywają kompleksową wiedzę, kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności menedżerskie niezbędne do:

  • planowania karier własnych i pracowników,
  • efektywnego prowadzenia przedsięwzięć kulturalnych,
  • zakładania i prowadzenia własnej firmy (np. impresariatu artystycznego),
  • tworzenia biznesplanów, strategii działania i planów promocji,
  • pozyskiwania funduszy z polskich i unijnych źródeł,
  • orientowania się w prawie autorskim, handlowym, medialnym i podatkowym oraz w promocji, marketingu i public relations.
Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do artystów i animatorów kultury, którzy chcą zdobyć kwalifikacje menedżerskie i rozwijać swoje kariery zawodowe w zakresie zarządzania przedsięwzięciami kulturalnymi oraz instytucjami kultury.

  • Aplikacje mobilne dla kultury
  • Finansowanie kultury – Biznesplan i Plan promocji
  • Finansowanie kultury – Fundusze
  • Finansowanie kultury – Strategia działania
  • Marketing, promocja, sponsoring
  • Misja i historia UW
  • Negocjacje
  • Prawo autorskie
  • Prawo handlowe
  • Prawo kultury
  • Prawo podatkowe
  • Public relations
  • Savoir-vivre
  • Teoria i metody organizacji
  • Warsztaty antystresowe
  • Zarządzanie personelem „Artysta sprawny menedżer” z wykorzystaniem nowych technologii cyfrowych
  • Zarządzanie w kulturze i oświacie
  • Zajęcia studyjne dodatkowe
  • Wykłady
  • Warsztaty praktyczne
  • Case studies
  • Zajęcia studyjne
  • Konsultacje indywidualne

Koordynator kierunku studiów:

  • Mgr Maria Kujcys-Sołobodowska
  • Tel.: 602 768 287
  • Email: dossiermk@poczta.onet.pl

Uczestnik otrzymuje:

Otrzymają Państwo prestiżowe Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych UW, które jest gwarancją solidnej wiedzy, otwierającej możliwości na rynku pracy z przewagą konkurencyjną.

Wiedza:

  • Znajomość podstaw zarządzania w kulturze.
  • Znajomość prawa autorskiego, handlowego i podatkowego.
  • Zrozumienie strategii finansowania kultury.
  • Wiedza na temat marketingu, promocji i public relations.
  • Zrozumienie problematyki negocjacji.
  • Znajomość historii i misji Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Znajomość teorii i metod organizacji.
  • Wiedza na temat zarządzania personelem w kulturze.
  • Znajomość savoir-vivre w kontekście kulturalnym.
  • Znajomość aplikacji mobilnych dla kultury.

Umiejętności:

  • Tworzenie biznesplanów i planów promocji.
  • Efektywne prowadzenie negocjacji.
  • Zarządzanie projektami kulturalnymi.
  • Pozyskiwanie funduszy z polskich i unijnych źródeł.
  • Tworzenie strategii działania dla przedsięwzięć kulturalnych.
  • Promowanie i marketing w kulturze.
  • Efektywne zarządzanie personelem.
  • Wykorzystywanie nowych technologii cyfrowych w zarządzaniu.
  • Planowanie i realizacja działań public relations.
  • Prowadzenie warsztatów antystresowych.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Kompetencje komunikacyjne w kontekście kulturalnym.
  • Zdolność do adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku kultury.
  • Kreatywność i innowacyjność w zarządzaniu projektami kulturalnymi.
  • Etyka zawodowa i odpowiedzialność społeczna.
  • Proaktywność w poszukiwaniu nowych możliwości finansowania.
  • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.
  • Zdolność do nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych.
  • Otwartość na krytykę i chęć ciągłego doskonalenia się.
  • Kompetencje w zakresie organizacji wydarzeń kulturalnych.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski