6500,00 zł
4 paź 2025 - 30 cze 2026
Gdańsk

Zapewnienie jakości w branży technicznej – innowacyjna praktyka i teoria

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Gdańsk

Czas trwania:

206 godz.

Cena:

6500,00 zł

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe przygotowujące do pracy na stanowisku inżyniera zapewnienia jakości. Ich celem jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania jakością, inspekcji, zarządzania reklamacjami i metod weryfikacji jakości. Program studiów został opracowany na podstawie realnych potrzeb przedsiębiorstw z województwa pomorskiego i całej Polski.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane są do:

  • absolwentów studiów technicznych oraz zarządzania jakością (I i II stopnia),
  • osób z wyższym wykształceniem, chcących zdobyć nowe kwalifikacje,
  • pracowników działów jakości, inżynierii, technologii i produkcji,
  • pracowników innych działów planujących pracę w obszarze jakości.

  • Wprowadzenie do pracy w działach jakości – metody, techniki i narzędzia jakości
  • Systemy zarządzania jakością i ich audytowanie
  • Zarządzanie jakością dostaw
  • Jakość w procesach produkcyjnych
  • Inspekcja wizualna produktu
  • Zarządzanie reklamacjami klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Podstawy techniki w elektronice i technologii mechanicznej
  • Metody weryfikacji jakości produktów elektronicznych
  • Procesy produkcyjne w branży technicznej
  • Wprowadzenie do koncepcji Lean
  • Zarządzanie zespołem

Wykłady

Ćwiczenia

Projekty

Laboratoria

Wizyty studyjne w przedsiębiorstwach

Przewaga zajęć praktycznych prowadzonych przez specjalistów

Sekretariat:

mgr Agnieszka Sałbut

Pokój 307, Gmach WZiE

agnieszka.salbut@zie.pg.edu.pl

+48 58 347 14 28

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej

Wiedza:

  • Zna systemy zarządzania jakością oraz ich audytowanie
  • Rozumie metody weryfikacji jakości produktów elektronicznych i mechanicznych
  • Ma wiedzę na temat inspekcji wizualnej i zarządzania reklamacjami
  • Zna narzędzia jakościowe stosowane w branży technicznej
  • Rozumie zasady zarządzania jakością dostaw
  • Posiada wiedzę na temat koncepcji Lean
  • Zna podstawy techniki w elektronice i technologii mechanicznej

Umiejętności:

  • Potrafi przeprowadzać audyty systemów zarządzania jakością
  • Wykorzystuje metody inspekcji wizualnej do oceny jakości produktu
  • Stosuje narzędzia jakościowe do zarządzania procesami produkcyjnymi
  • Umie analizować i optymalizować procesy produkcyjne w branży technicznej
  • Skutecznie zarządza reklamacjami klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Potrafi wdrożyć zasady zarządzania jakością dostaw
  • Posiada umiejętność pracy zespołowej i kierowania zespołem

Kompetencje społeczne:

  • Świadomie dąży do podnoszenia standardów jakościowych w organizacji
  • Współpracuje z zespołem w celu wdrażania i monitorowania jakości
  • Potrafi komunikować się i negocjować w zakresie zapewnienia jakości
  • Wykazuje się inicjatywą w optymalizacji procesów jakościowych
  • Przestrzega zasad etyki w zarządzaniu jakością
  • Potrafi efektywnie zarządzać czasem w pracy nad jakością produktu
  • Jest otwarty na rozwój i dostosowanie się do zmian technologicznych

Pozostałe korzyści:

  • Praktyczne umiejętności niezbędne do pracy jako inżynier jakości
  • Możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy z zakresu zapewnienia jakości
  • Dostęp do ekspertów i praktyków z branży technicznej
  • Możliwość nawiązania kontaktów z przedstawicielami firm z sektora technicznego

Inni oglądali również

Szkolenie/Kurs

Odporność psychiczna - Jak ją wzmocnić?

Offer image
549,00 zł
6 cze 2025
8 godz.
Online
Opis szkolenia:Współczesny świat stawia przed nami wiele wyzwań – zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Odporność psychiczna to kluczowy czynnik, który pozwala radzić sobie ze stresem, presją i niepewnością, a jednocześnie zachować motywację i skutecznie osiągać cele. Szkolenie „Odporność psychiczna – Jak ją wzmocnić?” ma na celu wyposażenie uczestników w praktyczne narzędzia, które pomogą im lepiej rozumieć swoje reakcje na stres, wzmacniać swoją psychikę i skutecznie budować pewność siebie w trudnych sytuacjach.Podczas szkolenia uczestnicy poznają mechanizmy funkcjonowania mózgu i organizmu w sytuacjach stresowych, a także nauczą się skutecznych metod radzenia sobie z emocjami, zwiększania zaangażowania i budowania odporności psychicznej w oparciu o model 4C (Control, Commitment, Challenge, Confidence). Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, treningi umiejętności oraz strategie wykorzystywane w psychologii pozytywnej i neuronauce.Cele szkolenia:Zrozumienie, jak działa stres i jakie mechanizmy nim rządzą.Poznanie znaczenia odporności psychicznej w codziennym funkcjonowaniu.Rozwinięcie umiejętności kontroli emocji i radzenia sobie z napięciem.Zwiększenie zaangażowania i motywacji do realizacji celów.Nauka skutecznego reagowania na wyzwania i niepowodzenia.Budowanie pewności siebie i asertywności w relacjach z innymi.Zdobycie narzędzi do skutecznego zarządzania sobą w sytuacjach trudnych.Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili świadomie pracować nad swoją odpornością psychiczną, lepiej zarządzać stresem i emocjami oraz skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Logo firmy
Sedno Training
Szkolenie/Kurs

Profesjonalna obsługa klienta z elementami negocjacji

Offer image
549,00 zł
29 maj 2025
8 godz.
Online
Opis zagadnienia szkolenia:Obsługa klienta jest dzisiaj wyznacznikiem profesjonalizmu przedsiębiorstw, placówek kulturalno-oświatowych czy urzędów państwowych lub samorządowych. Warto wobec tego zadbać o poziom obsługi, której „papierkiem lakmusowym” jest zazwyczaj postawa pracownika wobec trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenie, które Państwu proponujemy ma na celu wyposażyć Państwa Pracowników w kompetencje, które pozwolą wykorzystywać kontakt z klientem do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi i dostarczać klientom doświadczenia, po których instytucja jako całość pozostanie w świadomości jako godna zaufania. Obszarami dźwigniowymi są w tej sferze umiejętność zarządzania emocjami (własnymi i klienta) oraz konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji obsługowych.Szkolenia ma formę warsztatową, a w jego toku przepracujemy najistotniejsze elementy składające się na kompletny zestaw kompetencji kogoś, kto chce wejść na najwyższy poziom obsługi klienta i swoją pracą budować swoją markę pracodawcy i swoją.Cel szkolenia:Podniesienie poziomu jakości obsługi klientaZbudowanie wizerunku profesjonalisty i stałe podnoszenie renomy PracodawcyWyposażenie pracowników w niezbędne kompetencje obsługoweWyposażenie pracowników w narzędzia zarządzania emocjami i radzenia sobie w trudnych sytuacjach obsługowychPoznanie mechanizmów skutecznych negocjacji
Logo firmy
Sedno Training