1760,00 zł
1 paź 2024 - 1 lip 2025
Opole
Termin niedostępny

Wystąpienia Publiczne i Oratorstwo

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 lip 2025

Miejsce:

Opole

Czas trwania:

335 godz.

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe mają na celu rozwój umiejętności w zakresie autoprezentacji, przemawiania, mnemotechniki oraz prowadzenia sporu w dyskusji. Zajęcia mają na celu rozwój kompetencji potrzebnych w różnych formach wystąpień publicznych, działań związanych z PR, prowadzenia briefingów prasowych oraz zarządzania informacją w przekazywaniu wiedzy. Absolwent studiów będzie posiadał umiejętność formalnego przygotowania dowolnego wystąpienia o charakterze publicznym oraz zdolność poprowadzenia konferencji prasowej, briefingu, spotkania biznesowego, konferencji, wykładu jak również operacjonalizacji w zakresie działań Q-A. Ważnym osiągnięciem będzie wdrożenie absolwenta do animowania działań jednostki public relations, w tym pracy zespołowej w zakresie umiejętności zarządzania oraz przetwarzania informacją.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są przeznaczone dla osób, które ukończyły studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku teologia lub innym kierunku w zakresie nauk humanistycznych lub społecznych, chcących zdobyć kwalifikacje do rozwoju umiejętności w zakresie autoprezentacji oraz zarządzania informacją w przestrzeni publicznej.

  1. Kreatywne Pisanie
  2. Klasyczne Podstawy Oratorstwa
  3. Prawo Wystąpień Publicznych
  4. Mnemotechnika
  5. Sztuka Autoprezentacji
  6. Podstawy Argumentacji
  7. Public Relations
  8. Społeczeństwo (Dez)Informacyjne
  9. Etyka Wystąpień
  10. Dialektyka i Erystyka
  11. Teoria Komunikacji
  12. Wystąpienia Retoryczne

Zajęcia stacjonarne oraz zdalne (platforma MS Teams)

Kontakt:

tel. (+48) 77 44 23 768

e-mail: dziekanatwt@uni.opole.pl

Organizator: Wydział Teologiczny

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość klasycznych podstaw oratorstwa
  • Zrozumienie prawa wystąpień publicznych
  • Teoretyczne podstawy argumentacji i komunikacji
  • Wiedza na temat etyki wystąpień publicznych

Umiejętności:

  • Kreatywne pisanie
  • Wykorzystanie mnemotechniki
  • Sztuka autoprezentacji
  • Prowadzenie public relations
  • Zarządzanie informacją w społeczeństwie (dez)informacyjnym
  • Prowadzenie dialektyki i erystyki
  • Wystąpienia retoryczne

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność formalnego przygotowania i prowadzenia wystąpień publicznych
  • Zdolność prowadzenia konferencji prasowych, briefingów, spotkań biznesowych, konferencji, wykładów oraz sesji Q&A
  • Animowanie działań jednostki public relations
  • Praca zespołowa w zakresie zarządzania i przetwarzania informacji

Pozostałe korzyści:

Absolwent będzie posiadał umiejętność formalnego przygotowania dowolnego wystąpienia o charakterze publicznym oraz zdolność poprowadzenia konferencji prasowej, briefingu, spotkania biznesowego, konferencji, wykładu jak również operacjonalizacji w zakresie działań Q-A. Będzie również przygotowany do animowania działań jednostki public relations, w tym pracy zespołowej w zakresie umiejętności zarządzania oraz przetwarzania informacją.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski