Wyst膮pienia Publiczne i Oratorstwo

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe maj膮 na celu rozw贸j umiej臋tno艣ci w zakresie autoprezentacji, przemawiania, mnemotechniki oraz prowadzenia sporu w dyskusji. Zaj臋cia maj膮 na celu rozw贸j kompetencji potrzebnych w r贸偶nych formach wyst膮pie艅 publicznych, dzia艂a艅 zwi膮zanych z PR, prowadzenia briefing贸w prasowych oraz zarz膮dzania informacj膮 w przekazywaniu wiedzy. Absolwent studi贸w b臋dzie posiada艂 umiej臋tno艣膰 formalnego przygotowania dowolnego wyst膮pienia o charakterze publicznym oraz zdolno艣膰 poprowadzenia konferencji prasowej, briefingu, spotkania biznesowego, konferencji, wyk艂adu jak r贸wnie偶 operacjonalizacji w zakresie dzia艂a艅 Q-A. Wa偶nym osi膮gni臋ciem b臋dzie wdro偶enie absolwenta do animowania dzia艂a艅 jednostki public relations, w tym pracy zespo艂owej w zakresie umiej臋tno艣ci zarz膮dzania oraz przetwarzania informacj膮.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 przeznaczone dla os贸b, kt贸re uko艅czy艂y studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku teologia lub innym kierunku w zakresie nauk humanistycznych lub spo艂ecznych, chc膮cych zdoby膰 kwalifikacje do rozwoju umiej臋tno艣ci w zakresie autoprezentacji oraz zarz膮dzania informacj膮 w przestrzeni publicznej.

  1. Kreatywne Pisanie
  2. Klasyczne Podstawy Oratorstwa
  3. Prawo Wyst膮pie艅 Publicznych
  4. Mnemotechnika
  5. Sztuka Autoprezentacji
  6. Podstawy Argumentacji
  7. Public Relations
  8. Spo艂ecze艅stwo (Dez)Informacyjne
  9. Etyka Wyst膮pie艅
  10. Dialektyka i Erystyka
  11. Teoria Komunikacji
  12. Wyst膮pienia Retoryczne

Zaj臋cia stacjonarne oraz zdalne (platforma MS Teams)

Kontakt:

tel. (+48) 77 44 23 768

e-mail: dziekanatwt@uni.opole.pl

Organizator: Wydzia艂 Teologiczny

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 klasycznych podstaw oratorstwa
  • Zrozumienie prawa wyst膮pie艅 publicznych
  • Teoretyczne podstawy argumentacji i komunikacji
  • Wiedza na temat etyki wyst膮pie艅 publicznych

Umiej臋tno艣ci:

  • Kreatywne pisanie
  • Wykorzystanie mnemotechniki
  • Sztuka autoprezentacji
  • Prowadzenie public relations
  • Zarz膮dzanie informacj膮 w spo艂ecze艅stwie (dez)informacyjnym
  • Prowadzenie dialektyki i erystyki
  • Wyst膮pienia retoryczne

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 formalnego przygotowania i prowadzenia wyst膮pie艅 publicznych
  • Zdolno艣膰 prowadzenia konferencji prasowych, briefing贸w, spotka艅 biznesowych, konferencji, wyk艂ad贸w oraz sesji Q&A
  • Animowanie dzia艂a艅 jednostki public relations
  • Praca zespo艂owa w zakresie zarz膮dzania i przetwarzania informacji

Pozosta艂e korzy艣ci:

Absolwent b臋dzie posiada艂 umiej臋tno艣膰 formalnego przygotowania dowolnego wyst膮pienia o charakterze publicznym oraz zdolno艣膰 poprowadzenia konferencji prasowej, briefingu, spotkania biznesowego, konferencji, wyk艂adu jak r贸wnie偶 operacjonalizacji w zakresie dzia艂a艅 Q-A. B臋dzie r贸wnie偶 przygotowany do animowania dzia艂a艅 jednostki public relations, w tym pracy zespo艂owej w zakresie umiej臋tno艣ci zarz膮dzania oraz przetwarzania informacj膮.