Wybrany termin:
Termin:
9 lis 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Online
Cena:
4300,00聽z艂

Trener, coach i mened偶er ds. szkole艅

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

9 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

220 godz.

Prowadz膮cy:

Kierownik studi贸w: dr Marek Kasperek

Cena:

4300,00聽z艂

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia skierowane s膮 do os贸b pracuj膮cych lub planuj膮cych prac臋 w obszarze zarz膮dzania projektami szkoleniowo-rozwojowymi, dzia艂alno艣ci膮 trenersk膮 lub coachingow膮, a tak偶e koordynowaniem i nadzorem nad procesami szkole艅. Uczestnicy zdob臋d膮 umiej臋tno艣ci tworzenia i realizacji polityki szkoleniowej zgodnie ze strategi膮 firmy, planowania bud偶etu, oraz prowadzenia szkole艅. Celem jest rozw贸j kompetencji trenerskich, coachingowych i mened偶erskich, a tak偶e umiej臋tno艣ci diagnozowania potrzeb szkoleniowych i efektywnej organizacji proces贸w szkoleniowych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 skierowane do:

  • Dyrektor贸w, mened偶er贸w i pracownik贸w dzia艂贸w HR, szkole艅 i rozwoju zawodowego
  • Lider贸w organizacji i partner贸w biznesowych
  • Trener贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych
  • Mened偶er贸w ds. szkole艅 i rozwoju
  • W艂a艣cicieli i pracownik贸w firm/agencji szkoleniowych
  • Coach贸w biznesowych i indywidualnych
  • Headhunter贸w
  • Kierownik贸w zespo艂贸w i projekt贸w
  • Os贸b prowadz膮cych kursy, warsztaty i szkolenia
  • Nauczycieli zajmuj膮cych si臋 kszta艂ceniem
  • Os贸b planuj膮cych zdoby膰 nowy zaw贸d lub rozwija膰 obecne umiej臋tno艣ci
  • Trening prezentacji i autoprezentacji
  • Trening umiej臋tno艣ci trenerskich i autodiagnoza
  • Metody pracy szkoleniowej i trenerskiej
  • Metody diagnozy potrzeb indywidualnych i grupowych w organizacji
  • Planowanie i przygotowanie szkole艅
  • Polityka szkoleniowa w przedsi臋biorstwie
  • Proces uczenia si臋 i nabywania kompetencji
  • Projektowanie program贸w szkoleniowych
  • Wsp贸艂praca na rynku szkole艅
  • Marketing szkole艅
  • Psychospo艂eczne aspekty pracy trenera i mened偶era ds. szkole艅
  • Trening j臋zykowy
  • Trening kreatywno艣ci dla trener贸w
  • Ewaluacja i ocena efektywno艣ci szkole艅
  • Trening superwizyjny
  • Techniki prezentacji projekt贸w szkoleniowych
  • Miniwyk艂ady, prezentacje trenerskie
  • Testy diagnostyczne
  • Dyskusje moderowane, sokratejskie
  • Debaty korespondencyjne
  • Handouty, remaindery
  • Testy wiedzy
  • Case study
  • Koncepcje i modele teoretyczne
  • Metaplany i schematy
  • Artyku艂y, zestawy 膰wicze艅, studia przypadk贸w
  • Preworki, postworki
  • Gry dydaktyczne
  • Storytelling
  • Techniki wizualne
  • Prototypowanie
  • Scenki role play
  • Videotraining i videofeedback
  • Techniki tw贸rcze: improwizacja, drama, kola偶, metafora, bajka, przys艂owia, humor
  • Filmy, pokaz - instrukta偶
  • Podr贸偶e w 艣wiat pasji, fotoprojekcja
  • Fotoalbumy i autoportrety
  • Narz臋dzia coachingowe i trenerskie, outdoorowe
  • Nagrania rozm贸w sesji coachingowych i ich ewaluacja
  • Trening superwizyjny
  • Quizy multimedialne: narz臋dzie Kahoot
  • Checklisty kontrolne
  • Katalogi skutecznych dzia艂a艅
  • Scenariusze do rozm贸w coachingowych z grup膮

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.

Wiedza:

  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych i tworzenie plan贸w szkoleniowych i rozwojowych.
  • Znajomo艣膰 proces贸w uczenia si臋 i nabywania kompetencji.
  • Wiedza na temat polityki szkoleniowej i bud偶etowania w zakresie szkole艅.
  • Znajomo艣膰 metod pracy trenerskiej i szkoleniowej.
  • Umiej臋tno艣膰 oceny efektywno艣ci szkole艅 i ewaluacji.

Umiej臋tno艣ci:

  • Projektowanie program贸w szkoleniowych i ich realizacja.
  • Skuteczna prezentacja siebie i firmy.
  • Eliminowanie b艂臋d贸w w organizacji szkole艅 i prowadzeniu procesu uczenia.
  • Zastosowanie narz臋dzi marketingowych i coachingowych.
  • Sporz膮dzanie raport贸w i statystyk z projekt贸w szkoleniowych.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Wzmocnienie pewno艣ci siebie w sytuacjach stresuj膮cych.
  • Doskonalenie warsztatu trenerskiego i rozw贸j kompetencji osobistych.
  • Wsp贸艂praca z innymi na rynku szkole艅.