Studia Zarz膮dzania i Umiej臋tno艣ci Mened偶erskich z Elementami Coachingu

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Celem studi贸w jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do zarz膮dzania pracownikami w organizacji. Zdobycie kompetencji psychologicznych, kierowniczych i coachingowych. Uczestnicy poznaj膮 psychologiczne mechanizmy funkcjonowania cz艂owieka i ucz膮 si臋 sposob贸w ich wykorzystywania w pracy z lud藕mi. Warsztat, trening, symulacja. Na wi臋kszo艣ci zaj臋膰, obok mini-wyk艂ad贸w, stosowane s膮 aktywizuj膮ce metody nauczania. Program obejmuje trzy bloki tematyczne: blok wiedzy i umiej臋tno艣ci psychologicznych, blok po艣wi臋cony coachingowi i jego zastosowaniom w pracy mened偶era, blok ekonomiczno-prawny, dostarczaj膮cy podstawowej wiedzy z zakresu zarz膮dzania finansami przedsi臋biorstwa i prawa pracy.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 adresowane do os贸b pe艂ni膮cych stanowiska kierownicze, przygotowuj膮cych si臋 do podj臋cia roli kierownika (mened偶era), oraz wszystkich os贸b pragn膮cych podwy偶szy膰 swoje kompetencje w obszarze kierowania lud藕mi.

Program studi贸w jest oparty na trzech blokach tematycznych: blok wiedzy i umiej臋tno艣ci psychologicznych, blok po艣wi臋cony coachingowi i jego zastosowaniom w pracy mened偶era, blok ekonomiczno-prawny, dostarczaj膮cy podstawowej wiedzy z zakresu zarz膮dzania finansami przedsi臋biorstwa i prawa pracy. Uczestnicy studi贸w zostaj膮 wyposa偶eni w modelowe instrumenty zarz膮dzania, w podstawy prawa pracy oraz ekonomii, zdobywaj膮 kompetencje mened偶erskie, umiej臋tno艣ci nawi膮zywania skutecznych kontakt贸w spo艂ecznych, autoprezentacji, rozwi膮zywania konflikt贸w i prowadzenia negocjacji. Elementy coachingu wspieraj膮 poznawanie w艂asnych zasob贸w oraz wspieraj膮 rozw贸j osobisty uczestnik贸w studi贸w.

Wyk艂ady, 膰wiczenia, projekty, seminaria

Organizator: Wydzia艂 Nauk Spo艂ecznych

Sekretariat: Katarzyna Korner

e-mail: katarzyna.korner@us.edu.pl

tel. 32 359 98 23

 

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 psychologicznych mechanizm贸w funkcjonowania cz艂owieka.
  • Wiedza z zakresu zarz膮dzania zasobami ludzkimi.
  • Znajomo艣膰 zarz膮dzania finansami przedsi臋biorstwa.
  • Wiedza dotycz膮ca prawa pracy.
  • Zrozumienie zasad kierowania i przyw贸dztwa.

Umiej臋tno艣ci:

  • Efektywne zarz膮dzanie zasobami ludzkimi.
  • Wykorzystywanie psychologicznych mechanizm贸w w pracy z lud藕mi.
  • Skuteczne kierowanie zespo艂ami i przyw贸dztwo.
  • Zarz膮dzanie zmian膮 w organizacji.
  • Radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi i zarz膮dzanie ryzykiem.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Rozwijanie kompetencji mened偶erskich.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji w zespole.
  • Wzmacnianie efektywnej komunikacji interpersonalnej.
  • Rozpoznawanie i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w organizacji.
  • Tworzenie pozytywnego 艣rodowiska pracy.