Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Online
Cena:
4600,00 zł

Social Media Marketing

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

200 godz.

Prowadzący:

dr Iwona Lupa-Wójcik

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Celem studiów jest przygotowanie kompetentnych specjalistów w zakresie social media marketingu. Absolwent zdobędzie gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową w mediach społecznościowych, w tym płatną kampanią reklamową. Program uwzględnia także wykorzystanie popularnych narzędzi sztucznej inteligencji.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Osoby z dyplomem ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku
  • Osoby pragnące rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej
  • Osoby z podstawową wiedzą z zakresu marketingu
  • Osoby chcące poszerzyć lub zaktualizować swoją wiedzę z zakresu social media marketingu
  • Osoby zainteresowane rozwojem marki przez działania marketingowe w mediach społecznościowych
  • Osoby chcące poznać narzędzia stosowane przez specjalistów od social media
  • Trendy w social media i AI
  • Analiza rynku i budowanie strategii
  • Budowanie zasięgu i zaangażowania
  • Generowanie pomysłów i rozwiązywanie problemów
  • Realizacja celów biznesowych przez media społecznościowe
  • Budowanie i wdrażanie strategii social media
  • Tworzenie materiałów reklamowych (grafik, video)
  • Content marketing i copywriting
  • Obsługa narzędzi internetowych (Brand24, Sotrender, AI)
  • Kampanie marketingu społecznego i influencer marketingu
  • Komunikacja i zarządzanie kryzysem
  • Kampanie reklamowe w Meta Ads i innych social media
  • Kreowanie marki w mediach społecznościowych
  • Prawo w marketingu społecznościowym
  • Analityka danych i KPI
  • Przygotowanie do certyfikatu Meta Certified Digital Marketing Associate

Biuro Rekrutacji:

  • E-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl
  • Telefon: 12 662 74 80

Organizator studiów: Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

Uczestnik otrzymuje:

  • Certyfikat ukończenia studiów
  • Możliwość uzyskania certyfikatu Meta Certified Digital Marketing Associate (przystąpienie dobrowolne, poza studiami)

Wiedza:

  • Aktualne trendy w branży social media i AI
  • Metody analizy rynku i budowania strategii w mediach społecznościowych
  • Zasady tworzenia i wdrażania strategii social media
  • Prawo dotyczące marketingu społecznościowego
  • Zasady content marketingu i copywritingu

Umiejętności:

  • Budowanie zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych
  • Tworzenie kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video)
  • Obsługa narzędzi internetowych (Brand24, Sotrender, AI)
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w różnych platformach social media
  • Zarządzanie kryzysem i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność współpracy z zespołem i klientami
  • Efektywne zarządzanie projektami i czasem
  • Rozwijanie i budowanie relacji w branży marketingowej
  • Adaptacja do dynamicznych zmian w branży social media
  • Rozwiązywanie problemów w kontekście marketingu społecznościowego

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Marketing internetowy

Offer image
5 paź 2024
204 godz.
Kraków
6000,00 zł
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych. Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą. Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.
Logo firmy
Wydział Humanistyczny AGH