Social Media Marketing

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Celem studi贸w jest przygotowanie kompetentnych specjalist贸w w zakresie social media marketingu. Absolwent zdob臋dzie gruntown膮 wiedz臋 oraz praktyczne umiej臋tno艣ci niezb臋dne do opracowywania, wdro偶enia i zarz膮dzania skuteczn膮 strategi膮 marketingow膮 w mediach spo艂eczno艣ciowych, w tym p艂atn膮 kampani膮 reklamow膮. Program uwzgl臋dnia tak偶e wykorzystanie popularnych narz臋dzi sztucznej inteligencji.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Osoby z dyplomem uko艅czenia studi贸w wy偶szych I lub II stopnia na dowolnym kierunku
  • Osoby pragn膮ce rozpocz膮膰 prac臋 w bran偶y social media lub marketingowej
  • Osoby z podstawow膮 wiedz膮 z zakresu marketingu
  • Osoby chc膮ce poszerzy膰 lub zaktualizowa膰 swoj膮 wiedz臋 z zakresu social media marketingu
  • Osoby zainteresowane rozwojem marki przez dzia艂ania marketingowe w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • Osoby chc膮ce pozna膰 narz臋dzia stosowane przez specjalist贸w od social media
  • Trendy w social media i AI
  • Analiza rynku i budowanie strategii
  • Budowanie zasi臋gu i zaanga偶owania
  • Generowanie pomys艂贸w i rozwi膮zywanie problem贸w
  • Realizacja cel贸w biznesowych przez media spo艂eczno艣ciowe
  • Budowanie i wdra偶anie strategii social media
  • Tworzenie materia艂贸w reklamowych (grafik, video)
  • Content marketing i copywriting
  • Obs艂uga narz臋dzi internetowych (Brand24, Sotrender, AI)
  • Kampanie marketingu spo艂ecznego i influencer marketingu
  • Komunikacja i zarz膮dzanie kryzysem
  • Kampanie reklamowe w Meta Ads i innych social media
  • Kreowanie marki w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • Prawo w marketingu spo艂eczno艣ciowym
  • Analityka danych i KPI
  • Przygotowanie do certyfikatu Meta Certified Digital Marketing Associate

Biuro Rekrutacji:

  • E-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl
  • Telefon: 12 662 74 80

Organizator studi贸w: Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

Uczestnik otrzymuje:

  • Certyfikat uko艅czenia studi贸w
  • Mo偶liwo艣膰 uzyskania certyfikatu Meta Certified Digital Marketing Associate (przyst膮pienie dobrowolne, poza studiami)

Wiedza:

  • Aktualne trendy w bran偶y social media i AI
  • Metody analizy rynku i budowania strategii w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • Zasady tworzenia i wdra偶ania strategii social media
  • Prawo dotycz膮ce marketingu spo艂eczno艣ciowego
  • Zasady content marketingu i copywritingu

Umiej臋tno艣ci:

  • Budowanie zasi臋gu i zaanga偶owania w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • Tworzenie kreatywnych materia艂贸w reklamowych (grafik, video)
  • Obs艂uga narz臋dzi internetowych (Brand24, Sotrender, AI)
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w r贸偶nych platformach social media
  • Zarz膮dzanie kryzysem i prowadzenie komunikacji w mediach spo艂eczno艣ciowych

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z zespo艂em i klientami
  • Efektywne zarz膮dzanie projektami i czasem
  • Rozwijanie i budowanie relacji w bran偶y marketingowej
  • Adaptacja do dynamicznych zmian w bran偶y social media
  • Rozwi膮zywanie problem贸w w kontek艣cie marketingu spo艂eczno艣ciowego