7900,00 zł
3 paź 2025 - 30 cze 2026
Warszawa

Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

160 godz.

Cena:

7900,00 zł

Dodatkowe informacje
KIEROWNIK STUDIÓW dr Tomasz Serwański

Rekrutacja na 21. edycję zostanie uruchomiona na przełomie czerwca i lipca 2025 r.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia Podyplomowe Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach mają na celu pokazanie znaczenia całego procesu komunikacji i powiązań pomiędzy jej elementami, by móc zaplanować strategię komunikacyjną i ją zrealizować w sposób maksymalnie efektywny. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach przeznaczone są dla osób zajmujących się PR-em i komunikacją w firmach, w szczególności dla: 

  • menedżerów i specjalistów ds. public relations czy komunikacji wewnętrznej,
  • menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za budowanie wizerunku organizacji,
  • menedżerów i specjalistów ds. marketingu tworzących strategię marketingową,
  • brand menedżerów,
  • pracowników agencji PR doradzających klientom w budowie strategii PR,
  • pracowników działów marketingu, public relations i komunikacji,
  • jak również dla pracowników agencji PR czy dziennikarzy rozważających rozszerzenie swoich kwalifikacji.

I. Strategiczny kontekst public relations

  1. Wprowadzenie do PR - miejsce PR wśród innych działań komunikacyjnych organizacji
  2. PR a marketing strategiczny organizacji
  3. Analiza otoczenia i badania społeczne w tworzeniu strategii PR
  4. Zarządzanie marką w kontekście społeczno- kulturowym
  5. Rola PR w budowaniu kultury organizacyjnej

II. Planowanie działań komunikacyjnych organizacji

  1. Badania rynku
  2. Media relations - prasa
  3. Media relations – media elektroniczne
  4. „Fake-newsy”, dezinformacja i sposoby jej zwalczania
  5. Organizacja eventów
  6. Opracowanie budżetu PR

III. Kampanie public relations

  1. Zarządzanie sytuacjami nadzwyczajnymi i kryzysowe PR
  2. Nowoczesne techniki PR
  3. E-public Relations
  4. Tworzenie treści na potrzeby PR
  5. Kreowanie i promocja marki kraju

IV. Komunikacja wewnętrzna

  1. Komunikacja wewnętrzna i wewnętrzne public relations
  2. PR w procesie zmian organizacyjnych

V. Public relations w budowaniu relacji z interesariuszami

  1. Lobbing - wpływanie na decyzje gospodarcze
  2. Budowanie relacji i współpraca agencji PR z klientem
  3. Budowane relacji z inwestorami
  4. CSR i komunikacja w CSR   

VI. Operacyjne działania menedżera public relations

  1. Wystąpienia publiczne - komunikowanie bezpośrednie i wykorzystanie mediów elektronicznych
  2. Prawne zagadnienia public relations
  3. Etyka działań public relations   

VII. Podsumowanie zajęć

  1. Projekt podsumowujący
  2. Seminarium   

ajęcia oparte są głównie na warsztatach, case study oraz pracy z kamerą, co umożliwia praktyczne podejście do tematyki i wymianę doświadczeń.

Sekretarz studiów: Magdalena Białobrzeska–Syta

  • e-mail: MBIALO@SGH.WAW.PL
  • tel.: +48 22 564 9265

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie roli PR i jego miejsca w strategii organizacji.
  • Umiejętność planowania strategii komunikacyjnej.
  • Znajomość nowoczesnych technik PR.

Umiejętności:

  • Praktyczne stosowanie narzędzi PR, takich jak media relations i tworzenie treści PR.
  • Umiejętność zarządzania sytuacjami kryzysowymi i nadzwyczajnymi.
  • Kompetencje wewnętrznego i zewnętrznego komunikowania.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do współpracy i budowania relacji z interesariuszami.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania projektem PR.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski