6200,00 zł
25 paź 2025 - 30 cze 2026
Online

Projekty e-commerce

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

25 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Online

Czas trwania:

184 godz.

Cena:

6200,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik studiów podyplomowych: Dr hab. Anna Marciszewska, prof. UEW

Rekrutacja do 15.09.2025 r.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe realizowane we współpracy z liderami polskiego rynku e-commerce, takimi jak Empik, Ceneo, Brand 24, LiveChat, Divante, FreshMail, Landingi, Ever for Brands, pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej. Kierunek skupia się na zdobywaniu wiedzy i umiejętności związanych z projektowaniem, prowadzeniem i skalowaniem projektów e-commerce. Uczestnicy pracują nad rzeczywistymi case studies pod okiem specjalistów, co pozwala na praktyczne zastosowanie nabytej wiedzy.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

studia są skierowane do osób, które:

  • Pracują w przedsiębiorstwach wdrażających przedsięwzięcia e-commerce
  • Chcą rozpocząć własną działalność gospodarczą w branży e-commerce
  • Chcą objąć funkcję specjalisty w obszarze projektów e-commerce
  • Zarządzają lub planują zarządzać sklepem internetowym
  • Zainteresowane są problematyką projektów e-commerce
  • Pracują w organizacjach non-profit i jednostkach samorządowych odpowiedzialnych za inwestycje i rozwój e-commerce
  • Pracują w firmach doradczo-szkoleniowych i pragną poszerzyć zakres usług o e-commerce
  • Planują rozwój kariery zawodowej w branży e-commerce
  • Podstawy e-commerce
  • Zarządzanie procesami w przedsięwzięciach e-commerce
  • Metodyki zarządzania projektami e-commerce
  • Model biznesowy e-commerce
  • Strategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji
  • Public relation w projektach e-commerce
  • Marketing treści
  • Tworzenie treści stron internetowych przedsięwzięć projektowych
  • E-logistyka w projektach e-commerce
  • E-commerce - jak prowadzić własne przedsięwzięcie projektowe
  • Narzędzia informatyczne wspierające przedsięwzięcia e-commerce
  • Usability i analityka w serwisach e-commerce
  • Narzędzia analityczne i SEO
  • Technologia w projektach e-commerce
  • Ryzyko w przedsięwzięciach e-commerce
  • Prawo w handlu elektronicznym
  • Projekty e-commerce - case study
  • Warsztaty projektowe
  • Egzamin końcowy
  • Zajęcia prowadzone wyłącznie w formie zdalnej
  • Platforma Teams do zajęć online
  • Zajęcia w trybie zaocznym, weekendowym
  • Warsztaty projektowe

Koordynator CKU: Agnieszka Manowska

Tel: 71 36 80 452

E-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość podstaw e-commerce i jego procesów
  • Zrozumienie metodyk zarządzania projektami e-commerce
  • Wiedza na temat modelu biznesowego e-commerce
  • Znajomość strategii marketingowej oraz narzędzi komunikacji
  • Wiedza o public relations, marketingu treści i e-logistyce
  • Rozumienie narzędzi informatycznych i technologii wspierających e-commerce
  • Wiedza o ryzyku i prawie w handlu elektronicznym

Umiejętności:

  • Projektowanie i prowadzenie przedsięwzięć e-commerce
  • Analiza i optymalizacja treści stron internetowych
  • Praktyczne stosowanie narzędzi analitycznych i SEO
  • Zarządzanie projektami i zespołami projektowymi
  • Rozwiązywanie problemów związanych z e-commerce

Kompetencje społeczne:

  • Efektywna komunikacja i negocjacje w zespole projektowym
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzanie zespołem
  • Umiejętność motywowania i wynagradzania zespołów projektowych
  • Rozwój sieci kontaktów (networking)

Pozostałe korzyści:

Studia podyplomowe realizowane z liderami polskiego rynku e-commerce, między innymi: Empik, Ceneo, Brand 24, LiveChat, Divante, FreshMail, Landingi, Ever for Brands pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.