Wybrany termin:
Termin:
19 pa藕 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Online
Cena:
5500,00聽z艂

Projekty e-commerce

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

19 pa藕 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

184 godz.

Prowadz膮cy:

Kierownik studi贸w podyplomowych: Dr hab. Anna Marciszewska, prof. UEW

Termin niedost臋pny

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe realizowane we wsp贸艂pracy z liderami polskiego rynku e-commerce, takimi jak Empik, Ceneo, Brand 24, LiveChat, Divante, FreshMail, Landingi, Ever for Brands, pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej. Kierunek skupia si臋 na zdobywaniu wiedzy i umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z projektowaniem, prowadzeniem i skalowaniem projekt贸w e-commerce. Uczestnicy pracuj膮 nad rzeczywistymi case studies pod okiem specjalist贸w, co pozwala na praktyczne zastosowanie nabytej wiedzy.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

studia s膮 skierowane do os贸b, kt贸re:

  • Pracuj膮 w przedsi臋biorstwach wdra偶aj膮cych przedsi臋wzi臋cia e-commerce
  • Chc膮 rozpocz膮膰 w艂asn膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 w bran偶y e-commerce
  • Chc膮 obj膮膰 funkcj臋 specjalisty w obszarze projekt贸w e-commerce
  • Zarz膮dzaj膮 lub planuj膮 zarz膮dza膰 sklepem internetowym
  • Zainteresowane s膮 problematyk膮 projekt贸w e-commerce
  • Pracuj膮 w organizacjach non-profit i jednostkach samorz膮dowych odpowiedzialnych za inwestycje i rozw贸j e-commerce
  • Pracuj膮 w firmach doradczo-szkoleniowych i pragn膮 poszerzy膰 zakres us艂ug o e-commerce
  • Planuj膮 rozw贸j kariery zawodowej w bran偶y e-commerce
  • Podstawy e-commerce
  • Zarz膮dzanie procesami w przedsi臋wzi臋ciach e-commerce
  • Metodyki zarz膮dzania projektami e-commerce
  • Model biznesowy e-commerce
  • Strategia marketingowa i dob贸r narz臋dzi komunikacji
  • Public relation w projektach e-commerce
  • Marketing tre艣ci
  • Tworzenie tre艣ci stron internetowych przedsi臋wzi臋膰 projektowych
  • E-logistyka w projektach e-commerce
  • E-commerce - jak prowadzi膰 w艂asne przedsi臋wzi臋cie projektowe
  • Narz臋dzia informatyczne wspieraj膮ce przedsi臋wzi臋cia e-commerce
  • Usability i analityka w serwisach e-commerce
  • Narz臋dzia analityczne i SEO
  • Technologia w projektach e-commerce
  • Ryzyko w przedsi臋wzi臋ciach e-commerce
  • Prawo w handlu elektronicznym
  • Projekty e-commerce - case study
  • Warsztaty projektowe
  • Egzamin ko艅cowy
  • Zaj臋cia prowadzone wy艂膮cznie w formie zdalnej
  • Platforma Teams do zaj臋膰 online
  • Zaj臋cia w trybie zaocznym, weekendowym
  • Warsztaty projektowe

Koordynator CKU: Agnieszka Manowska

Tel: 71 36 80 452

E-mail: agnieszka.manowska@ue.wroc.pl

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 podstaw e-commerce i jego proces贸w
  • Zrozumienie metodyk zarz膮dzania projektami e-commerce
  • Wiedza na temat modelu biznesowego e-commerce
  • Znajomo艣膰 strategii marketingowej oraz narz臋dzi komunikacji
  • Wiedza o public relations, marketingu tre艣ci i e-logistyce
  • Rozumienie narz臋dzi informatycznych i technologii wspieraj膮cych e-commerce
  • Wiedza o ryzyku i prawie w handlu elektronicznym

Umiej臋tno艣ci:

  • Projektowanie i prowadzenie przedsi臋wzi臋膰 e-commerce
  • Analiza i optymalizacja tre艣ci stron internetowych
  • Praktyczne stosowanie narz臋dzi analitycznych i SEO
  • Zarz膮dzanie projektami i zespo艂ami projektowymi
  • Rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych z e-commerce

Kompetencje spo艂eczne:

  • Efektywna komunikacja i negocjacje w zespole projektowym
  • Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole i zarz膮dzanie zespo艂em
  • Umiej臋tno艣膰 motywowania i wynagradzania zespo艂贸w projektowych
  • Rozw贸j sieci kontakt贸w (networking)

Pozosta艂e korzy艣ci:

Studia podyplomowe realizowane z liderami polskiego rynku e-commerce, mi臋dzy innymi: Empik, Ceneo, Brand 24, LiveChat, Divante, FreshMail, Landingi, Ever for Brands pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.