Projektowanie wydarzeń i zarządzanie w kulturze cyfrowej

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe „Projektowanie wydarzeń i zarządzanie w kulturze cyfrowej” mają na celu przygotowanie absolwentów do pracy w instytucjach kultury zorientowanych na komunikację poprzez media cyfrowe. Program studiów zapewnia umiejętności budowania interaktywnego storytellingu, wykorzystywania gier w procesach edukacyjnych, tworzenia podcastów o profilu kulturalnym, kreowania marki na rynku kultury oraz zarządzania zespołem odpowiedzialnym za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingu internetowego organizacji.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są skierowane do osób, które ukończyły studia licencjackie lub magisterskie z obszaru nauk humanistycznych, społecznych lub sztuki.

  • Projektowanie wydarzeń kulturalnych
  • Zarządzanie w kulturze cyfrowej
  • Interaktywny storytelling
  • Wykorzystanie gier w edukacji kulturalnej
  • Tworzenie podcastów
  • Kreowanie marki w kulturze
  • Zarządzanie zespołem w kulturze cyfrowej
  • Marketing internetowy w kulturze

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w formie wykładów, ćwiczeń oraz warsztatów,

Biuro Rekrutacji:

  • E-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl
  • Telefon: 12 662 74 80

Organizator studiów: Instytut Filologii Polskiej

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Absolwent zna fakty, teorie i metody projektowania wydarzeń i zarządzania w kulturze cyfrowej oraz zrozumie złożone zależności między nimi.
  • Posiada praktyczną wiedzę na temat kultury cyfrowej, w tym trendów, narzędzi i platform stosowanych w tej dziedzinie.

Umiejętności:

  • Potrafi projektować wydarzenia w kontekście kultury cyfrowej, uwzględniając różnorodne technologie i potrzeby grup docelowych.
  • Samodzielnie planuje wydarzenie kulturalne oraz identyfikuje, analizuje i ocenia ryzyko związane z organizacją wydarzeń w środowisku cyfrowym.
  • Posiada umiejętności efektywnego zarządzania projektem wydarzenia, obejmujące planowanie, koordynację, kontrolę i ocenę działań.
  • Potrafi wykorzystywać różnorodne narzędzia i platformy technologiczne do promocji, organizacji oraz monitorowania wydarzeń.
  • Potrafi stosować regulacje prawne oraz normy etyczne związane z organizacją wydarzeń w środowisku cyfrowym.
  • Tworzy interaktywne narracje oraz wykorzystuje elementy gier do edukacji kulturalnej.

Kompetencje społeczne:

  • Posiada umiejętności interpersonalne niezbędne do budowania trwałych relacji z klientami, partnerami oraz uczestnikami wydarzeń.
  • Jest gotowy do ciągłego rozwoju w obszarze kultury cyfrowej i technologii.

Pozostałe korzyści:

Absolwent jest przygotowany do pracy w instytucjach kultury zorientowanych na media cyfrowe, posiada umiejętności projektowania i organizowania wydarzeń kulturalnych oraz zarządzania projektami w kulturze cyfrowej.