Projektowanie systemów jakości w firmie

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe oferują wiedzę na temat inżynierii i kosztów jakości, międzynarodowych systemów zapewnienia jakości i zarządzania środowiskowego, zarządzania operacjami, statystyki matematycznej, oraz statystycznego sterowania procesami. Obejmuje również aspekty prawne ochrony rynku, sporządzania dokumentacji systemu i audytu wewnętrznego, oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie i kierowanie systemami zarządzania w różnych typach przedsiębiorstw i organizacji.
  • Pracownicy firm konsultingowych.
  • Kierownicy małych i średnich przedsiębiorstw pragnący zdobyć przewagę konkurencyjną.
  • Osoby bez dużego doświadczenia, ale chcące zdobyć dodatkowe umiejętności.
  • Zarządzanie operacjami
  • Statystyka matematyczna
  • Inżynieria jakości
  • Koszty jakości
  • Statystyczne sterowanie procesami
  • Odbiorcza kontrola jakości
  • Międzynarodowy system zapewnienia jakości
  • Międzynarodowe systemy zarządzania środowiskowego
  • Integracja systemów zarządzania – elementy wspólne systemów
  • Dokumentacja systemu i audyt wewnętrzny
  • Prawna ochrona rynku
  • Pakiety komputerowe
  • Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy
  • Zarządzania poprzez analizę ryzyka (HACCP)
  • Seminarium dyplomowe
  • Wykłady
  • Seminaria
  • Prace dyplomowe
  • Analiza przypadków
  • Dyskusje

Dane do kontaktu:

E-mail: ksb@uek.krakow.pl

Tel: +48 12 293 75 96

Uczestnik otrzymuje:

  • Dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Projektowanie systemów jakości w firmie.

Wiedza:

  • Znajomość współczesnych koncepcji zarządzania systemami jakości, środowiskowymi i bezpieczeństwa pracy.
  • Wiedza na temat międzynarodowych norm ISO i EMAS.

Umiejętności:

  • Umiejętność projektowania i wdrażania systemów jakości.
  • Kompetencje w zakresie analizy ryzyka i statystycznego sterowania procesami.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w zespołach zajmujących się zarządzaniem jakością i bezpieczeństwem.
  • Umiejętność komunikacji i współpracy w różnych środowiskach organizacyjnych.