Projektowanie produktu i do艣wiadcze艅 u偶ytkownika (User Experience & Product Design)

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Program studi贸w User Experience & Product Design 艂膮czy dwa 艣wiaty - projektanta UX i kierownika produktu - pokazuj膮c, 偶e projektowanie zaczyna si臋 od zrozumienia u偶ytkownik贸w i ich problem贸w, a decyzje projektowe wykraczaj膮 poza decyzje odno艣nie wygl膮du interfejsu. Studia k艂ad膮 nacisk na zdobywanie wiedzy poprzez praktyk臋 i zanurzenie w do艣wiadczeniu:

  • rozwi膮zywanie realnego problemu projektowego
  • prac臋 w ma艂ych zespo艂ach pod okiem mentor贸w
  • wsp贸艂prac臋 z partnerem biznesowym
  • zaj臋cia z do艣wiadczonymi praktykami
Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 kierowane do przysz艂ych projektant贸w, kierownik贸w produktu i decydent贸w pracuj膮cych nad rozwojem produkt贸w interaktywnych.

Blok 1 - Learn

  • Wprowadzenie do user experience design
  • Badania UX
  • Analiza bada艅 jako艣ciowych
  • Wst臋p do analizy biznesowej
  • Projektowanie modeli biznesowych
  • Strategia UX
  • Warsztaty projektowe
  • Konsultacje z mentorem

Blok 2 - Design

  • Modelowanie
  • In偶ynieria u偶yteczno艣ci i dost臋pno艣膰
  • Wzorce i systemy projektowe
  • Projektowanie tre艣ci
  • Szkicowanie rozwi膮za艅
  • Prototypowanie
  • Interakcja w nowych technologiach
  • Projektowanie graficzne i wizualizacja danych
  • Konsultacje z mentorem

Blok 3 - Measure

  • Jako艣ciowa ewaluacja UX
  • Badania ilo艣ciowe UX
  • Prezentacja i krytyka designu
  • Konsultacje z mentorem

Blok 4 - Manage

  • Lean product management
  • Design thinking
  • Wsp贸艂praca w zespole produktowym
  • Kultura UX w organizacji
  • Technologia i spo艂ecze艅stwo
  • My艣lenie wizualne
  • UX w implementacji
  • Praktyczne rozwi膮zywanie rzeczywistych problem贸w projektowych
  • Praca w ma艂ych zespo艂ach pod okiem mentor贸w
  • Wsp贸艂praca z partnerem biznesowym
  • Zaj臋cia prowadzone przez do艣wiadczonych praktyk贸w

Osoba kontaktowa: lic. Aneta Nosal

Telefon: 12 617 42 52

Email: anosal@agh.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • Podstawowe poj臋cia z dziedziny UX i Human-Centered Design - Znajomo艣膰 kluczowych termin贸w oraz metodologii projektowania zorientowanego na cz艂owieka.
  • Analiza jako艣ciowa i ilo艣ciowa UX - Wiedza o zasadach oraz technikach prowadzenia bada艅 jako艣ciowych i ilo艣ciowych.
  • Modele biznesowe i strategie UX - Znajomo艣膰 r贸偶nych modeli biznesowych oraz umiej臋tno艣膰 tworzenia strategii UX dla produkt贸w.
  • Psychologia poznawcza i kognitywistyka - Zrozumienie podstaw psychologii poznawczej, percepcji u偶ytkownik贸w i ekonomii behawioralnej.
  • Techniki i narz臋dzia projektowe - Wiedza na temat wzorc贸w projektowych, prototypowania, architektury informacji oraz projektowania tre艣ci.

Umiej臋tno艣ci:

  • Badanie i analiza UX - Umiej臋tno艣膰 przeprowadzania bada艅 UX, analizy wynik贸w oraz formu艂owania rekomendacji.
  • Projektowanie interakcji i prototypowanie - Umiej臋tno艣膰 tworzenia i testowania prototyp贸w, w tym stosowania siatek projektowych i bibliotek wzorc贸w.
  • Zarz膮dzanie projektem i zespo艂em - Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania projektem w metodyce agile oraz efektywnego zarz膮dzania zespo艂em.
  • Prezentacja i komunikacja wizualna - Umiej臋tno艣膰 prezentowania projekt贸w, wizualizacji danych i tworzenia efektywnej komunikacji wizualnej.
  • Wsp贸艂praca w zespole i z interesariuszami - Umiej臋tno艣膰 efektywnej wsp贸艂pracy w zespole produktowym oraz anga偶owania interesariuszy w projekt.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Praca grupowa i kooperacja - Rozwini臋cie umiej臋tno艣ci pracy w zespole, w tym w ramach projekt贸w grupowych oraz interakcji z mentorem i innymi uczestnikami.
  • Empatia i zrozumienie u偶ytkownika - Zdolno艣膰 do empatycznego podej艣cia do potrzeb i problem贸w u偶ytkownik贸w, co jest kluczowe w projektowaniu zorientowanym na cz艂owieka.
  • Rozwi膮zywanie problem贸w i adaptacja - Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania trudnych sytuacji projektowych oraz dostosowywania si臋 do zmieniaj膮cych si臋 wymaga艅 projektu.
  • Motywowanie i anga偶owanie zespo艂u - Umiej臋tno艣膰 motywowania zespo艂u i efektywnego anga偶owania wszystkich cz艂onk贸w projektu.
  • Budowanie kultury innowacji - Umiej臋tno艣膰 wspierania procesu transformacji kulturowej w organizacji oraz budowania pozytywnej kultury innowacji.