Prawo medyczne

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Prawo medyczne i ochrony zdrowia to dynamicznie rozwijaj膮ca si臋 ga艂膮藕 prawa, 艂膮cz膮ca prawo publiczne i prywatne oraz regulacje dotycz膮ce 艣wiadcze艅 zdrowotnych i dzia艂alno艣ci leczniczej. Studia podyplomowe odpowiadaj膮 na potrzeb臋 rynku specjalist贸w zdolnych do zarz膮dzania podmiotami leczniczymi, identyfikowania ryzyk prawnych i realizowania 艣wiadcze艅 zdrowotnych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Prawnicy (adwokaci, radcowie prawni)
  • Profesjonali艣ci medyczni (lekarze, diagno艣ci laboratoryjni, piel臋gniarki, fizjoterapeuci)
  • Kadra zarz膮dzaj膮ca podmiotami leczniczymi (kierownicy, pracownicy administracji, ksi臋gowi)
  • Inspektorzy ochrony danych osobowych, asystenci dokumentacji medycznej, sekretarki medyczne
  • Finansowanie udzielania 艣wiadcze艅 medycznych
  • Organizacja systemu ochrony zdrowia
  • Odpowiedzialno艣膰 karna, cywilna i zawodowa podmiot贸w leczniczych i profesjonalist贸w medycznych
  • Prawne uwarunkowania marketingu i reklamy w bran偶y medycznej
  • Rola ochrony w艂asno艣ci intelektualnej w us艂ugach medycznych

Zaj臋cia teoretyczne prowadzone przez wykwalifikowanych pracownik贸w Wydzia艂u Prawa i Administracji oraz specjalist贸w i praktyk贸w (radc贸w prawnych, adwokat贸w, przedstawicieli sektora medycznego)

Obs艂uga administracyjno-techniczna: mgr Ma艂gorzata Bortko

E-mail: malgorzata.bortko@usz.edu.pl

Tel.: 91 444 28 18

Organizator: Wydzia艂 Prawa i Administracji, Uniwersytet Szczeci艅ski

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych Prawo medyczne

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 zasad finansowania 艣wiadcze艅 medycznych
  • Wiedza o organizacji systemu ochrony zdrowia
  • Znajomo艣膰 odpowiedzialno艣ci prawnej podmiot贸w leczniczych i profesjonalist贸w medycznych
  • Wiedza na temat prawnych uwarunkowa艅 marketingu i reklamy w bran偶y medycznej
  • Znajomo艣膰 roli ochrony w艂asno艣ci intelektualnej w us艂ugach medycznych

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania podmiotami leczniczymi
  • Zdolno艣膰 do identyfikowania ryzyk prawnych w dzia艂alno艣ci medycznej
  • Umiej臋tno艣膰 stosowania przepis贸w prawnych w zakresie finansowania i organizacji ochrony zdrowia
  • Zdolno艣膰 do analizy i stosowania regulacji prawnych w marketingu i reklamie us艂ug medycznych

Kompetencje spo艂eczne:

  • Rozw贸j umiej臋tno艣ci interpersonalnych w kontek艣cie zarz膮dzania i wsp贸艂pracy w sektorze ochrony zdrowia
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnego komunikowania si臋 i negocjowania w obszarze prawa medycznego
  • Zrozumienie roli ochrony danych osobowych i etyki w kontek艣cie us艂ug medycznych