Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 1 lip 2025
Miejsce:
Toruń
Cena:
5040,00 zł

Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań komputerów

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 lip 2025

Miejsce:

Toruń

Czas trwania:

180 godz.

Prowadzący:

Kierownik PSPiZK: dr hab. Jacek Matulewski, prof. UMK

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe w zakresie Programowania i Zastosowań Komputerów (studia pod patronatem Microsoft) to świetny sposób na wejście do świata programistów. Pozwalają na zdobycie podstaw związanych z tworzeniem aplikacji internetowych oraz aplikacji dla platformy .NET, ale kierujemy je również do osób, które planują zaktualizować swoją wiedzę oraz podszlifować umiejętności programistyczne. Absolwent po ukończeniu studiów podyplomowych gotowy jest do podjęcia pracy w charakterze programisty .NET, front-end, back-end lub full-stackdevelopera oraz do podjęcia samodzielnych projektów programistycznych. Dodatkowo – będziesz w stanie zająć się wdrażaniem i utrzymaniem aplikacji, w tym obsługą aplikacji w chmurze. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia podyplomowe przeznaczone są dla osób zainteresowanych zdobyciem kwalifikacji w kierunku programistycznym oraz chcących dokształcić się z zakresu tworzenia aplikacji internetowych i aplikacji dla platformy .NET.

Studia podyplomowe w zakresie Programowania i Zastosowania Komputerów podzielone są na trzy moduły:  

Podstawy programowania w środowisku .NET: 

  • Podstawy języka C#, środowisko Visual Studio i narzędzia developerskie (20h) 
  • Podstawy programowania obiektowego w języku C# (20h) 
  • Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem platform .NET (20h) 

Aplikacje internetowe 

  • Współczesny front-end aplikacji internetowych – HTML, CSS i JavaScript (25h) 
  • Nowoczesne technologie front-endowe (25h) 
  • Aplikacje internetowe ASP.NET (25h) 

Wdrażanie i utrzymanie aplikacji

  • Przygotowanie środowiska developerskiego i produkcyjnego (20h) 
  • Aplikacje w chmurze Azure (25h) 

W ramach każdego modułu przewidziane są bloki zajęciowe składające się z laboratoriów kończących się kolokwium zaliczeniowym lub zaliczeniem w formie projektu. Zajęcia są praktyczne i odbywają się w formie hands-on-keyboard w dobrze wyposażonej pracowni komputerowej. 

Kontakt:

mgr Justyna Filipiak

 tel.: +48 56 611 3281

e-mail: jfilipiak@fizyka.umk.pl lub pspizk@fizyka.umk.pl (tytuł PSPiZK) 

Organizator: Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych UMK

Wiedza:

  • Posiada wiedzę o podstawach programowania zorientowanego obiektowo.
  • Zna składnię języka C# i HTML.
  • Posiada wiedzę na temat projektowania aplikacji dla platformy .NET.
  • Zna wybrane wzorce projektowe i potrafi stosować zasady architektonicznego projektowania aplikacji dla konkretnej platformy.
  • Posiada wiedzę związaną z wykorzystywaniem narzędzi developerskich w trakcie pracy nad projektem.
  • Zna języki programowania i narzędzia służące do budowania GUI aplikacji internetowych (HTML, CSS, JavaScript).
  • Zna narzędzia służące do budowy aplikacji SPA i posiada wiedzę na temat komunikacji sieciowej z wykorzystaniem zapytań HTTP/HTTPS.
  • Rozumie ideę budowy aplikacji internetowych z podziałem na front-end i back-end.
  • Zna narzędzia służące do uruchamiania aplikacji internetowych po stronie serwera.
  • Posiada wiedzę niezbędną do wdrażania aplikacji w środowiskach chmurowych.
  • Posiada wiedzę na temat podstaw uwarunkowań ekonomicznych i prawnych wytwarzania oprogramowania.

Umiejętności:

  • Potrafi programować w języku C#.
  • Potrafi wykorzystywać narzędzia developerskie.
  • Potrafi tworzyć kod w paradygmacie obiektowym w oparciu o popularne wzorce projektowe i architektoniczne.
  • Potrafi tworzyć aplikacje internetowe wykorzystujące HTML5, CSS3 i JavaScript.
  • Potrafi budować aplikacje SPA wykorzystujące architekturę klient-serwer.
  • Tworzy back-end aplikacji internetowych w oparciu o powszechnie wykorzystywane narzędzia.
  • Umie skonfigurować środowisko do wytwarzania aplikacji dla platformy .NET oraz aplikacji internetowych.
  • Umie skonfigurować środowisko produkcyjne aplikacji dla platformy .NET oraz aplikacji internetowych.
  • Korzysta z narzędzi w chmurze do uruchamiania, testowania i monitorowania aplikacji.
  • Korzysta z narzędzi wspomagających pracę programisty.
  • Potrafi pracować w zespole i rozumie ideę podziału pracy (zespół developerski, zespół testujący i zespół wdrożeniowy).
  • Potrafi wykorzystać narzędzia służące do organizacji pracy i rozumie ideę ciągłego wdrażania aplikacji (CI/CD).
  • Rozumie ideę ciągłego uczenia się i poszerzania wiedzy z zakresu programowania i nowoczesnych technologii.

Kompetencje społeczne:

  • Uznaje znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów dotyczących projektowania i tworzenia aplikacji.
  • Umie krytycznie ocenić odbierane informacje dotyczące projektowania i tworzenia aplikacji.
  • Rozumie odpowiedzialność, jaka spoczywa na twórcy aplikacji.
  • Krytycznie patrzy na aspekt bezpieczeństwa oprogramowania, które wytwarza.
  • Potrafi pracować w zespole programistycznym, wykorzystując w tym celu odpowiednie narzędzia.

Pozostałe korzyści:

Każdy ze Słuchaczy PSPiZK otrzymuje nieodpłatny dostęp do platformy Microsoft Azure Dev Tools for Teaching, gdzie znaleźć można ponad 100 licencji na oprogramowanie firmy Microsoft. Wśród dostępnego oprogramowania znajdują się produkty takie jak konsumenckie systemy operacyjne (Windows 10 i 11), narzędzia developerskie (m. In. Microsoft Visual Studio), serwer bazodanowy Microsoft SQL Serwer oraz wiele innych. Z oprogramowania korzystać można dożywotnio do celów niekomercyjnych pod warunkiem uzyskania na nie licencji w trakcie odbywania studiów podyplomowych. Elementem licencji jest również dostęp do chmury obliczeniowej Microsoft Azure z dostępnymi środkami w wysokości 100 USD, które wykorzystać można na wszystkie dostępne usługi. Konto Azure daje również roczny dostęp do większości usług chmury Microsoft oraz dożywotni, darmowy dostęp do ponad 40 usług. Szczegóły znaleźć można na stronie internetowej Azure for Students.  

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Nowoczesna grafika komputerowa dla Nie-Informatyków

Offer image
3 lis 2024
142 godz.
Kraków
4800,00 zł
Studia podyplomowe uczą od podstaw szeroko rozumianej grafiki komputerowej, z naciskiem na praktyczne umiejętności tworzenia grafiki i ze szczególnym naciskiem na grafikę 3D. Studia podyplomowe zapoznają uczestników z zagadnieniami grafiki 3D, 2D, programowaniem gier bazującym na nowoczesnych silnikach gier oraz tworzeniem stron WWW, ponadto uczestnicy studiów uczą się podstaw programowania oraz OpenGL oraz zapoznają się z szeroko rozumianą tematyką rozszerzonej rzeczywistości. Do pracy wykorzystywane są profesjonalne systemy oprogramowania, między innymi Maya, Catia 5, CorelDraw oraz profesjonalne wyposażenie takie jak skaner 3D, MS HoloLens, kontrolery SpaceMouse.Celem studiów jest zapewnienie absolwentowi wiedzy na temat podstaw, zagadnień zaawansowanych oraz trendów w grafice komputerowej, a w efekcie zrealizowania ww. celi absolwent ma być zdolny do samodzielnej pracy w szerokim spektrum zastosowań grafiki komputerowej.Studia podyplomowe Nowoczesna Grafika Komputerowa dla Nie-Informatyków adresowane są do absolwentów dowolnego kierunku studiów, chcących poszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia tworzenia szeroko rozumianej grafiki komputerowej, nie wymagają wstępnego doświadczenia w dziedzinach związanych z informatyką oraz w szczególności z grafiką komputerową.
Logo
Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH