Wybrany termin:
Termin:
16 lis 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Katowice
Cena:
3750,00 zł

Menedżer kultury

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

16 lis 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Katowice

Czas trwania:

149 godz.

Prowadzący:

dr hab. Beata Kolny, prof. UE
dr hab. Robert Wolny, prof. UE

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe „Menedżer kultury” mają na celu zapoznanie uczestników z metodami zarządzania instytucjami kultury oraz zdobycie profesjonalnych kwalifikacji menedżerskich związanych z zarządzaniem tymi instytucjami. Uczestnicy uczą się łączyć świat artystyczny ze światem biznesu, poznają mechanizmy rynku kultury, oraz zdobywają umiejętności niezbędne do efektywnego prowadzenia projektów i przedsięwzięć kulturalnych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane są do:

  • Absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności
  • Osób zarządzających lub planujących zarządzać placówkami kultury
  • Pracowników samorządów lokalnych zajmujących się organizowaniem imprez kulturalnych
  • Pracowników starostw i urzędów wojewódzkich zajmujących się sferą kultury
  • Artystów oraz osób wiążących swoją przyszłość zawodową z kulturą

  • Podstawy zarządzania
  • Finansowanie instytucji kultury
  • Prawne podstawy działalności kulturalnej
  • Negocjacje
  • Zachowania konsumentów w czasie wolnym
  • Rynek kultury
  • Badania rynku kultury
  • Marketing i promocja w kulturze
  • Technologie informatyczne w działalności instytucji kultury
  • Budowanie relacji z otoczeniem
  • Organizacja wydarzeń kulturalnych
  • Zarządzanie biblioteką
  • Zarządzanie instytucją muzyczną
  • Zarządzanie kinem
  • Zarządzanie muzeum
  • Zarządzanie ośrodkiem kultury
  • Zarządzanie teatrem
  • Wykłady
  • Ćwiczenia
  • Prezentacje
  • Studia przypadków
  • Aktywizacja grupy podczas zajęć

Dane do kontaktu:

  • E-mail: podyplomowe@uekat.pl
  • Telefon: +48 32 257-7300

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Wiedza:

  • Pogłębiona wiedza dotycząca podmiotów rynku kultury i ich relacji
  • Znajomość metod i sposobów analizowania rynku kultury
  • Wiedza na temat zmian na rynku kultury oraz ich praktycznych zastosowań
  • Znajomość prawno-organizacyjnych i finansowych aspektów funkcjonowania instytucji kultury

Umiejętności:

  • Badania i interpretacja zjawisk społeczno-kulturowych
  • Analizowanie warunków funkcjonowania rynku kultury
  • Wykorzystanie teoretycznej wiedzy z zakresu zarządzania instytucjami kultury
  • Organizowanie działań marketingowych w instytucjach kultury i wydarzeń kulturalnych

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność efektywnego prowadzenia samodzielnych projektów i przedsięwzięć kulturalnych
  • Umiejętność budowania relacji z otoczeniem instytucji kultury
  • Zdolność do integracji i koordynacji działań w obszarze kultury