Mened偶er Kultury

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Podyplomowe Studia Mened偶er Kultury odpowiadaj膮 na zmiany i potrzeby rynku kultury oraz dostarczaj膮 wiedzy i umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do skutecznego zarz膮dzania zar贸wno instytucjami kultury, jak i karier膮 artyst贸w.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Podyplomowe Studia Mened偶er Kultury polecane s膮 szczeg贸lnie dla: 

  • mened偶er贸w odpowiadaj膮cych za r贸偶ne obszary dzia艂alno艣ci instytucji kultury, kt贸rzy chc膮 poszerzy膰 swoje kompetencje zarz膮dcze,
  • przysz艂ych mened偶er贸w instytucji kultury, kt贸rzy chc膮 zrozumie膰 specyfik臋 rynku kultury,
  • przedstawicieli 艣wiata kultury zainteresowanych zdobyciem kompetencji mened偶erskich,
  • os贸b, kt贸re planuj膮 dzia艂alno艣膰 na rynku kultury,
  • oraz dla wszystkich tych, kt贸rzy chc膮 zrozumie膰 dzia艂anie rynku kultury.
  • EKONOMIKA KULTURY
  • FINANSE W INSTYTUCJACH KULTURY
  • MARKETING NA RYNKU KULTURY
  • PRAWNE ASPEKTY DZIA艁ALNO艢CI NA RYNKU KULTURY
  • PSYCHOLOGIA
  • ZARZ膭DZANIE W INSTYTUCJACH KULTURY
  • ZARZ膭DZANIE PERSONELEM
  • KREOWANIE WIZERUNKU

Program oparty jest na zbilansowanym podej艣ciu teoretyczno-praktycznym, wykorzystuj膮c nowoczesne i anga偶uj膮ce metody dydaktyczne.

SEKRETARZ STUDI脫W

mgr Agnieszka Zawada

tel.: +48 22 564 74 31; +48 515 782 057

e-mail: AZAWADA@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie ekonomiki kultury i finans贸w instytucji kultury.
  • Znajomo艣膰 r贸偶nych form finansowania kultury, w tym crowdfunding i sponsoring.
  • Znajomo艣膰 podstaw zarz膮dzania finansami w kontek艣cie instytucji kultury.
  • Znajomo艣膰 planowania marketingowego i kreowania marki na rynku kultury.
  • Znajomo艣膰 form prawnych prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej w sektorze kultury.
  • Znajomo艣膰 prawa autorskiego i umiej臋tno艣膰 stosowania um贸w handlowych oraz kontrakt贸w mened偶erskich.
  • Znajomo艣膰 psychologicznych aspekt贸w pracy zespo艂owej, negocjacji i wywierania wp艂ywu.
  • Znajomo艣膰 podstaw zarz膮dzania czasem, projektami oraz instytucjami kultury w r贸偶nych sektorach.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania czasem i efektywne planowanie dzia艂a艅 w instytucjach kultury.
  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania projektami kulturalnymi.
  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania personelem w kontek艣cie specyfiki instytucji kultury.
  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia plan贸w marketingowych i kreowania wizerunku instytucji kultury.
  • Umiej臋tno艣膰 prowadzenia dyplomacji kulturalnej i wyst膮pie艅 publicznych.
  • Umiej臋tno艣膰 korzystania z internetu i medi贸w spo艂eczno艣ciowych do promocji kultury.
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnego wywierania wp艂ywu i prowadzenia negocjacji w kontek艣cie kultury.
  • Umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej oraz coachingu dla mened偶er贸w kultury.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Kompetencje w tworzeniu kulturowych alians贸w i wsp贸艂pracy mi臋dzysektorowej.
  • Umiej臋tno艣膰 skutecznego komunikowania si臋 z mediami i r贸偶nymi grupami interesariuszy.
  • Kompetencje w budowaniu relacji i wsp贸艂pracy z partnerami kultury i biznesu.
  • Umiej臋tno艣膰 pracy w zgranych zespo艂ach i wspieranie innowacyjnych rozwi膮za艅 w sektorze kultury.
  • Kompetencje w rozpoznawaniu i adaptacji do zmieniaj膮cych si臋 potrzeb rynku kultury.