Mened偶er Biznesu Mi臋dzynarodowego

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia Podyplomowe Mened偶er Biznesu Mi臋dzynarodowego maj膮 na celu przekazanie wiedzy i wykszta艂cenie umiej臋tno艣ci oraz kompetencji niezb臋dnych do skutecznego planowania i rozwoju w r贸偶nych formach efektywnej dzia艂alno艣ci biznesowej na rynkach zagranicznych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Mened偶er Biznesu Mi臋dzynarodowego s膮 skierowane do:

  • mened偶er贸w i innych pracownik贸w przedsi臋biorstw odpowiadaj膮cych za r贸偶ne aspekty biznesu mi臋dzynarodowego,
  • pracownik贸w dzia艂贸w eksportu, dzia艂贸w importu/zakup贸w/zaopatrzenia, dzia艂贸w marketingu przedsi臋biorstw dzia艂aj膮cych na rynkach zagranicznych,
  • mened偶er贸w i pracownik贸w przedsi臋biorstw doradczych i innych instytucji wspomagaj膮cych biznes mi臋dzynarodowy.

Wprowadzenie do zarz膮dzania biznesem mi臋dzynarodowym

  • Internacjonalizacja czynna i bierna
  • Wyzwania, strategie
  • Kooperacja
  • Kooperencja pionowa i pozioma

Zarz膮dzanie projektami mi臋dzynarodowymi

Uwarunkowania biznesu i e-biznesu mi臋dzynarodowego

  • Aspekty prawne, w tym regulacje celne
  • Spo艂eczno-kulturowe
  • Trendy konsumenckie
  • Digitalizacja

E-biznes mi臋dzynarodowy

  • Internacjonalizacja wspierana Internetem a bazuj膮ca na Internecie
  • Transgraniczny handel internetowy
  • E-marketing

Badania, ocena i selekcja rynk贸w zagranicznych oraz partner贸w zagranicznych

  • 殴r贸d艂a informacji
  • Metody bada艅 marketingowych
  • Procedury

Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 i zr贸wnowa偶ony rozw贸j w strategiach biznesu mi臋dzynarodowego

Zarz膮dzanie zaopatrzeniem i logistyk膮 na rynku mi臋dzynarodowym

Zarz膮dzanie marketingiem i e-marketingiem mi臋dzynarodowym oraz kreowanie marki na rynkach zagranicznych

Mi臋dzynarodowe transakcje gospodarcze

  • Przygotowanie, zawieranie i realizacja kontrakt贸w z partnerami zagranicznymi

Warsztat kompetencji mened偶era biznesu mi臋dzynarodowego

  • Negocjacje w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym
  • Zarz膮dzanie zespo艂em wielokulturowym
  • Coaching kulturowy
  • Zarz膮dzanie sytuacj膮 kryzysow膮 w biznesie mi臋dzynarodowym

Finansowanie przedsi臋wzi臋膰 mi臋dzynarodowych i ograniczanie ryzyka w biznesie mi臋dzynarodowym

Warsztaty: Projekt zagranicznej ekspansji przedsi臋biorstwa

  • Zaj臋cia teoretyczne i praktyczne
  • Analiza przypadk贸w
  • Warsztaty
  • Projekty biznesowe
  • Wymiana pogl膮d贸w i do艣wiadcze艅 z innymi s艂uchaczami oraz wyk艂adowcami, w tym praktykami biznesu mi臋dzynarodowego

Sekretarz Studi贸w:

mgr Katarzyna 艁ebkowska

tel.: +48 22 564 73 33

e-mail: KNIEPI@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie internacjonalizacji przedsi臋biorstw
  • Znajomo艣膰 strategii biznesu mi臋dzynarodowego
  • Zrozumienie uwarunkowa艅 prawnych, spo艂eczno-kulturowych i technologicznych
  • Wiedza na temat digitalizacji i jej wp艂ywu na biznes mi臋dzynarodowy
  • Zrozumienie aspekt贸w zarz膮dzania projektami mi臋dzynarodowymi
  • Znajomo艣膰 mi臋dzynarodowych regulacji celnych
  • Wiedza o trendach konsumenckich na rynkach zagranicznych
  • Zrozumienie metod bada艅 marketingowych dla rynk贸w zagranicznych
  • Wiedza o spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci i zr贸wnowa偶onym rozwoju
  • Znajomo艣膰 finansowania przedsi臋wzi臋膰 mi臋dzynarodowych

Umiej臋tno艣ci:

  • Planowanie strategii internacjonalizacji
  • Zarz膮dzanie projektami mi臋dzynarodowymi
  • Wykorzystanie digitalizacji w biznesie mi臋dzynarodowym
  • Analiza i selekcja rynk贸w zagranicznych
  • Przygotowywanie i realizacja kontrakt贸w mi臋dzynarodowych
  • Zarz膮dzanie zespo艂em wielokulturowym
  • Negocjacje w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym
  • Zarz膮dzanie zaopatrzeniem i logistyk膮 na rynku mi臋dzynarodowym
  • Tworzenie strategii e-marketingowych
  • Opracowywanie projekt贸w ekspansji zagranicznej

Kompetencje spo艂eczne:

  • Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole wielokulturowym
  • Zdolno艣膰 do efektywnego komunikowania si臋 w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym
  • Odpowiedzialno艣膰 za decyzje biznesowe w kontek艣cie mi臋dzynarodowym
  • Adaptacja do dynamicznych zmian w otoczeniu biznesowym
  • Zdolno艣膰 do podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych
  • Otwarto艣膰 na r贸偶norodno艣膰 kulturow膮
  • Proaktywno艣膰 w poszukiwaniu innowacyjnych rozwi膮za艅
  • Zrozumienie etycznych aspekt贸w biznesu mi臋dzynarodowego
  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania konfliktami w zespole wielokulturowym
  • Przyw贸dztwo w 艣rodowisku mi臋dzynarodowym