Menadżer E-Commerce

Offer image
Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Menadżer E-commerce to studia specjalistyczne, stworzone przez najbardziej doświadczonych praktyków na polskim rynku. Jest to praktyczny program edukacyjny dedykowany wszystkim, którzy chcą sprzedawać online, zarządzać sklepami internetowymi, zwiększać zyski z e-commerce, poprawiać efektywność prowadzonych kampanii sprzedażowych, oraz podejmować decyzje nastawione na realizację celów oparte na danych.

Po zakończeniu studiów, absolwenci będą w stanie samodzielnie przygotować strategię rynkową dla sklepu internetowego i koordynować działania związane z jego uruchomieniem oraz działaniem. Nauczą się realizować nowe projekty w handlu elektronicznym lub transformować istniejące biznesy i przenosić je do Internetu.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane są do osób, które chcą:

  • Sprzedawać online
  • Zarządzać sklepami internetowymi
  • Zwiększać zyski z e-commerce
  • Poprawiać efektywność prowadzonych kampanii sprzedażowych
  • Podejmować decyzje oparte na danych

Strategia, narzędzia i modele działań

  • Strategia i podstawy handlu elektronicznego
  • Narzędzia marketingowe w handlu elektronicznym 1
  • Platformy sprzedażowe w e-commerce - Wprowadzenie
  • Przygotowanie strategii i ramy prawne działań online
  • Modele i strategie wdrażania e-commerce
  • Zarządzanie handlem elektronicznym

Pozyskiwanie ruchu i optymalizacja konwersji

  • Pozyskiwanie ruchu w działaniach online
  • Analiza efektywności kanałów sprzedaży online
  • Narzędzia marketingowe w handlu elektronicznym 2
  • Model ekonomiczny i optymalizacja konwersji w sklepach internetowych
  • Platformy sprzedażowe w e-commerce – Allegro i Ekspansja zagraniczna
  • Technologie i aplikacje wykorzystywane w budowie ekosystemu e-commerce
  • Wykłady
  • Zajęcia praktyczne

Dane do kontaktu:

Tel.: 789 284 909 Tel.: 85 746 90 99

Email: wi.pd@pb.edu.pl

Organizator:

Wydział Informatyki

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów

Wiedza:

  • Analiza potencjału rynku i konkurencji
  • Definiowanie grup docelowych
  • Budowanie oferty produktowej
  • Wybór narzędzi do realizacji strategii
  • Dobór kanałów komunikacji
  • Analityka internetowa i UX

Umiejętności:

  • Sprzedaż online
  • Zarządzanie sklepami internetowymi
  • Zwiększanie zysków z e-commerce
  • Poprawa efektywności kampanii sprzedażowych
  • Podejmowanie decyzji opartych na danych

Kompetencje społeczne:

  • Praca z zespołami zajmującymi się e-commerce
  • Komunikacja z klientami i partnerami biznesowymi
  • Adaptacja do zmieniających się warunków rynkowych

Pozostałe korzyści:

Absolwent będzie przygotowany do samodzielnego przygotowania strategii rynkowej dla sklepu internetowego, koordynowania działań związanych z jego uruchomieniem oraz działaniem, oraz realizowania nowych projektów w handlu elektronicznym lub transformowania istniejących biznesów i przenoszenia ich do Internetu.