11 000,00 zł
1 paź 2024 - 30 cze 2025
Rzeszów
Termin niedostępny

Master of Business Administration (MBA)

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 30 cze 2025

Miejsce:

Rzeszów

Czas trwania:

248 godz.

Termin niedostępny

Celem studiów Master of Business Administration (MBA) jest zapoznanie słuchaczy z aktualnymi, nowoczesnymi tendencjami w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz współczesnymi metodami i narzędziami pracy menedżera. Ważnym elementem studiów jest poznanie i nabycie praktycznych umiejętności menedżerskich niezbędnych do zarządzania organizacją w warunkach współczesnych wyzwań.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Program Master of Business Administration (MBA) został opracowany w oparciu o identyfikację potrzeb rynkowych i będzie realizowany we współpracy z University of West Bohemia, Faculty of Economics, w Czechach. Jest adresowany do osób, które pełniły lub pełnią funkcje kierownicze w różnych organizacjach. Studia są skierowane do wszystkich, którzy pragną poszerzyć i uzupełnić swoją wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania i funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku uwzględniając różne uwarunkowania oraz rozwiązywania wielu problemów z tym związanych lub zainteresowanych tą tematyką.

Przedsiębiorstwo w regionie i gospodarce

  • Zarządzanie innowacyjnym start-upem
  • Instytucje otoczenia przedsiębiorstw
  • Koniunktura gospodarcza a funkcjonowanie przedsiębiorstw w gospodarce
  • Prawo pracy
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu I

Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem

  • Ekonomia menadżerska
  • Marketing w biznesie
  • Elementy prawa w biznesie
  • Kreatywność i innowacyjność w biznesie
  • Etyka w biznesie i CSR
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu II

Zarządzanie strategiczne i operacyjne w przedsiębiorstwie

  • Modele biznesowe
  • Współczesne metody zarządzania strategicznego
  • Zarządzanie projektami
  • Digitalizacja procesu zarządzania w firmie
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu III

Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie

  • Przywództwo i kształtowanie roli lidera
  • Efektywny proces zarzadzania kapitałem ludzkim
  • Techniki motywacji i zaangażowania w zespołach stacjonarnych i on-line
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu IV

Finanse przedsiębiorstwa

  • Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
  • Rachunkowość menadżerska
  • Optymalizacja podatkowa w działalności przedsiębiorstwa
  • Wybrane problemy i modele wyceny przedsiębiorstw
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu V

Kompetencje menadżerskie w biznesie

  • Komunikacja interpersonalna i negocjacje
  • Gry decyzyjne
  • Sztuka wystąpień publicznych
  • Konflikty i metody ich rozwiązywania
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarządzania w zakresie modułu VI

Seminarium

Studia umożliwią doskonalenie warsztatu menadżerskiego w ramach zajęć praktycznych, czy wymiany doświadczeń. Część zajęć będzie prowadzona przez osoby pełniące funkcje kierownicze na różnych szczeblach przedsiębiorstwa. Istnieje możliwość uczestnictwa w zajęciach prowadzonych także w języku angielskim, w tym we współpracy z University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czechy.

Organizator: Kolegium Nauk Społecznych

e-mail: studiapodyplomowe@ur.edu.pl

mgr Paulina Łabaziewicz

tel.: +48 17 872 11 48

e-mail: plabaziewicz@ur.edu.pl

mgr Iwona Grzegorzak

tel.: +48 17 872 10 96

e-mail: igrzegorzak@ur.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów MBA

Pozostałe korzyści:

W szczególności uzyskane w czasie studiów kwalifikacje i umiejętności pozwolą absolwentom:

  • pełnić funkcje członka organów nadzorczych jednostek o różnym profilu,
  • skutecznie i efektywnie zarządzać i kierować współczesnymi organizacjami,
  • właściwie reprezentować kierowaną jednostkę na zewnątrz i budować jej wizerunek,
  • posługiwać się narzędziami, technikami i metodami pracy kierowniczej,
  • budować zespoły, ale też organizować pracę własną i podległych pracowników,
  • zdobyć, poszerzyć i udoskonalić umiejętności menadżerskie,
  • udoskonalić język angielski, w tym poznać słownictwo specjalistyczne, ekonomiczne.