Master of Business Administration (MBA)

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Celem studi贸w Master of Business Administration (MBA) jest zapoznanie s艂uchaczy z aktualnymi, nowoczesnymi tendencjami w zarz膮dzaniu przedsi臋biorstwem oraz wsp贸艂czesnymi metodami i narz臋dziami pracy mened偶era. Wa偶nym elementem studi贸w jest poznanie i nabycie praktycznych umiej臋tno艣ci mened偶erskich niezb臋dnych do zarz膮dzania organizacj膮 w warunkach wsp贸艂czesnych wyzwa艅.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Program Master of Business Administration (MBA) zosta艂 opracowany w oparciu o identyfikacj臋 potrzeb rynkowych i b臋dzie realizowany we wsp贸艂pracy z University of West Bohemia, Faculty of Economics, w Czechach. Jest adresowany do os贸b, kt贸re pe艂ni艂y lub pe艂ni膮 funkcje kierownicze w r贸偶nych organizacjach. Studia s膮 skierowane do wszystkich, kt贸rzy pragn膮 poszerzy膰 i uzupe艂ni膰 swoj膮 wiedz臋 z zakresu nowoczesnego zarz膮dzania i funkcjonowania przedsi臋biorstwa na rynku uwzgl臋dniaj膮c r贸偶ne uwarunkowania oraz rozwi膮zywania wielu problem贸w z tym zwi膮zanych lub zainteresowanych t膮 tematyk膮.

Przedsi臋biorstwo w regionie i gospodarce

  • Zarz膮dzanie innowacyjnym start-upem
  • Instytucje otoczenia przedsi臋biorstw
  • Koniunktura gospodarcza a funkcjonowanie przedsi臋biorstw w gospodarce
  • Prawo pracy
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarz膮dzania w zakresie modu艂u I

Zarz膮dzanie wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwem

  • Ekonomia menad偶erska
  • Marketing w biznesie
  • Elementy prawa w biznesie
  • Kreatywno艣膰 i innowacyjno艣膰 w biznesie
  • Etyka w biznesie i CSR
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarz膮dzania w zakresie modu艂u II

Zarz膮dzanie strategiczne i operacyjne w przedsi臋biorstwie

  • Modele biznesowe
  • Wsp贸艂czesne metody zarz膮dzania strategicznego
  • Zarz膮dzanie projektami
  • Digitalizacja procesu zarz膮dzania w firmie
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarz膮dzania w zakresie modu艂u III

Kapita艂 ludzki w przedsi臋biorstwie

  • Przyw贸dztwo i kszta艂towanie roli lidera
  • Efektywny proces zarzadzania kapita艂em ludzkim
  • Techniki motywacji i zaanga偶owania w zespo艂ach stacjonarnych i on-line
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarz膮dzania w zakresie modu艂u IV

Finanse przedsi臋biorstwa

  • Zarz膮dzanie finansami przedsi臋biorstwa
  • Rachunkowo艣膰 menad偶erska
  • Optymalizacja podatkowa w dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstwa
  • Wybrane problemy i modele wyceny przedsi臋biorstw
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarz膮dzania w zakresie modu艂u V

Kompetencje menad偶erskie w biznesie

  • Komunikacja interpersonalna i negocjacje
  • Gry decyzyjne
  • Sztuka wyst膮pie艅 publicznych
  • Konflikty i metody ich rozwi膮zywania
  • Praktyka biznesu-praktyczne problemy zarz膮dzania w zakresie modu艂u VI

Seminarium

Studia umo偶liwi膮 doskonalenie warsztatu menad偶erskiego w ramach zaj臋膰 praktycznych, czy wymiany do艣wiadcze艅. Cz臋艣膰 zaj臋膰 b臋dzie prowadzona przez osoby pe艂ni膮ce funkcje kierownicze na r贸偶nych szczeblach przedsi臋biorstwa. Istnieje mo偶liwo艣膰 uczestnictwa w zaj臋ciach prowadzonych tak偶e w j臋zyku angielskim, w tym we wsp贸艂pracy z University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czechy.

Organizator: Kolegium Nauk Spo艂ecznych

e-mail: studiapodyplomowe@ur.edu.pl

mgr Paulina 艁abaziewicz

tel.: +48 17 872 11 48

e-mail: plabaziewicz@ur.edu.pl

mgr Iwona Grzegorzak

tel.: +48 17 872 10 96

e-mail: igrzegorzak@ur.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w MBA

Pozosta艂e korzy艣ci:

W szczeg贸lno艣ci uzyskane w czasie studi贸w kwalifikacje i umiej臋tno艣ci pozwol膮 absolwentom:

  • pe艂ni膰 funkcje cz艂onka organ贸w nadzorczych jednostek o r贸偶nym profilu,
  • skutecznie i efektywnie zarz膮dza膰 i kierowa膰 wsp贸艂czesnymi organizacjami,
  • w艂a艣ciwie reprezentowa膰 kierowan膮 jednostk臋 na zewn膮trz i budowa膰 jej wizerunek,
  • pos艂ugiwa膰 si臋 narz臋dziami, technikami i metodami pracy kierowniczej,
  • budowa膰 zespo艂y, ale te偶 organizowa膰 prac臋 w艂asn膮 i podleg艂ych pracownik贸w,
  • zdoby膰, poszerzy膰 i udoskonali膰 umiej臋tno艣ci menad偶erskie,
  • udoskonali膰 j臋zyk angielski, w tym pozna膰 s艂ownictwo specjalistyczne, ekonomiczne.