Master of Business Administration (MBA)

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

XXI wiek przynosi wiele wyzwa艅 organizacjom oraz ludziom. Zmieniaj膮ce si臋 warunki funkcjonowania przedsi臋biorstw i organizacji wp艂ywaj膮 na zmiany zar贸wno w strategiach biznesowych, jak i w strukturze i kulturze organizacyjnej. W turbulentnym otoczeniu skuteczno艣膰 i efektywno艣膰 mog膮 zapewni膰 zdolni liderzy, szybko dostosowuj膮cy si臋 do wsp贸艂czesnego 艣wiata i potrafi膮cy reagowa膰 na z艂o偶one potrzeby firm i organizacji.

Dzi臋ki MBA zyskasz:

  • kwalifikacje pozwalaj膮ce zajmowa膰 stanowiska kierownicze
  • strategiczne kompetencje przyw贸dztwa
  • kontakt ze znakomitymi prowadz膮cymi, ekspertami w swoich dziedzinach
  • uczestnictwo w wyj膮tkowym programie
  • wyszkolenie do podejmowania efektywnych i skutecznych dzia艂a艅 w szybko zmieniaj膮cych si臋 warunkach rynkowych
  • dodatkowe korzy艣ci dzi臋ki wymianie wiedzy, do艣wiadcze艅 i praktycznych umiej臋tno艣ci w zakresie zarz膮dzania organizacjami pomi臋dzy uczestnikami studi贸w.
Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Adresatami studi贸w Master of Business Administration s膮:

  • osoby zarz膮dzaj膮ce w przedsi臋biorstwach produkcyjnych, handlowych, us艂ugowych lub innego typu organizacjach,
  • osoby planuj膮ce w przysz艂o艣ci pracowa膰 na kierowniczych stanowiskach,
  • pracownicy administracji samorz膮dowej i rz膮dowej,
  • kandydaci na cz艂onk贸w rad nadzorczych,
  • osoby otwarte na pozyskiwanie nowej wiedzy i umiej臋tno艣ci, kt贸re pragn膮 w spos贸b ci膮g艂y rozwija膰 kompetencje鈥痬ened偶erskie.

Uczestnikiem studi贸w podyplomowych MBA mo偶e by膰 osoba, kt贸ra posiada tytu艂 zawodowy in偶yniera, licencjata lub magistra i co najmniej 3 letnie do艣wiadczenie zawodowe.

  • Sesja integracyjna. Komunikacja w biznesie
  • Budowanie zaanga偶owanych zespo艂贸w
  • Wsp贸艂czesne koncepcje zarz膮dzania
  • Zarz膮dzanie strategiczne
  • Systemowe zarz膮dzanie projektami
  • Ekonomia mened偶erska
  • Uwarunkowania prawne podejmowania decyzji mened偶erskich
  • Analiza statystyczna
  • Zarz膮dzanie kapita艂em ludzkim (rekrutacja, motywacja, systemy oceny ...)
  • Zarz膮dzanie w 艣rodowisku wielokulturowym (zarz膮dzanie r贸偶norodno艣ci膮)
  • Negocjacje i rozwi膮zywanie konflikt贸w
  • Nowoczesne technologie dla biznesu 
  • Strategiczne przyw贸dztwo
  • Warsztaty kreatywno艣ci
  • Employer branding
  • Zarz膮dzanie wynikami i controlling
  • Analiza finansowa przedsi臋biorstw
  • Zarz膮dzanie bezpiecze艅stwem informacji i wywiad gospodarczy
  • Personal branding
  • Digital marketing
  • Zarz膮dzanie zmian膮 i sytuacjami kryzysowymi
  • Sposoby i narz臋dzia lobbingu
  • Zarz膮dzanie mark膮 i budowanie relacji z klientami
  • Etyka biznesu i CSR
  • Coaching i mentoring
  • Wyst膮pienia publiczne
  • Facylitacja w pracy zespo艂owej
  • Projektowanie system贸w i struktur organizacyjnych

Zaj臋cia b臋d膮 prowadzone w formie warsztat贸w interaktywnych z wykorzystaniem technik multimedialnych, 膰wicze艅, symulacji, odgrywania r贸l, wyk艂ad贸w, a tak偶e w formie prezentacji dzia艂a艅 praktycznych.

Kontakt:

mgr Lidia KORZENIOWSKA

tel. 17 865 13 20, e-mail: csp@prz.edu.pl

mgr Barbara PASAMAN

tel. 17 865 16 34,

e-mail: csp@prz.edu.pl

Organizator: Centrum Studi贸w Podyplomowych Wydzia艂u Zarz膮dzania

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych MBA.

Pozosta艂e korzy艣ci:

Celem studi贸w MBA jest dostarczenie s艂uchaczom nowoczesnej wiedzy zarz膮dczej oraz umiej臋tno艣ci praktycznych niezb臋dnych do zarz膮dzania organizacj膮 przysz艂o艣ci.

Absolwent studi贸w MBA zdobywa interdyscyplinarn膮 wiedz臋 i nabywa zaawansowanych kompetencji mened偶erskich. Po uko艅czeniu studi贸w jest przygotowany do kompleksowego zarz膮dzania przedsi臋biorstwami o r贸偶nym profilu. Potrafi tworzy膰 efektywne modele biznesowe, zarz膮dza膰 projektami, budowa膰 zaanga偶owane zespo艂y, rozwi膮zywa膰 problemy oraz wsp贸艂pracowa膰 w 艣rodowisku wielokulturowym.