Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 31 sie 2025
Miejsce:
Poznań
Cena:
5400,00 zł

Marketing w praktyce

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 31 sie 2025

Miejsce:

Poznań

Czas trwania:

164 godz.

Prowadzący:

dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe "Marketing w praktyce" mają na celu przygotowanie wysoko wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarze marketingu. Program studiów koncentruje się na przekazaniu praktycznej wiedzy na temat marketingu jako koncepcji zarządzania oraz doskonaleniu umiejętności menedżerskich w zakresie tworzenia strategii marketingowych. Studia adresowane są do osób, które chcą zrozumieć i wdrożyć skuteczne narzędzia marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem w dynamicznie zmieniającym się środowisku gospodarczym.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane są do:

  • Osób zajmujących kierownicze stanowiska w pionie marketingu przedsiębiorstw.
  • Pracowników działów współpracujących z marketingiem, takich jak dział sprzedaży.
  • Właścicieli i zarządzających podmiotami w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).
  • Absolwentów wyższych studiów inżynierskich, licencjackich i magisterskich, którzy pragną pogłębić wiedzę w obszarze marketingu.
  • Marketing w strategii przedsiębiorstwa
  • Badania marketingowe
  • Badania jakościowe w marketingu
  • Badania jakościowe w marketingu – warsztaty
  • Zachowania nabywców
  • Zarządzanie produktem
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie marką – warsztaty
  • Organizacja kampanii reklamowej
  • Organizacja kampanii reklamowej – warsztaty
  • Marketing miast i regionów
  • Marketing internetowy
  • Media społecznościowe w marketingu
  • Strategia cen
  • Strategia dystrybucji
  • Wskaźniki marketingowe
  • Zarządzanie przez jakość w marketingu
  • Personal branding – od pasji do biznesu – warsztaty
  • Wystąpienia i prezentacje publiczne – warsztaty
  • Zarządzanie ofertą handlową – warsztaty
  • Projektowanie funkcjonalne serwisów internetowych – warsztaty
  • Neuromarketing (ShopLab.) – warsztaty
  • Neuromarketing (ConsumerLab.) – warsztaty
  • Seminarium podyplomowe
  • Zajęcia odbywają się w formule mieszanej: 90% w siedzibie Uczelni, 10% online.
  • Zajęcia dydaktyczne odbywają się w soboty i niedziele, raz lub dwa razy w miesiącu.
  • Wykłady, warsztaty praktyczne, seminaria.

Biuro Studiów Podyplomowych, Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

  • Telefon: (61) 854 30 80, 856 92 39
  • E-mail: grazyna.switala@ue.poznan.pl, bsp@ue.poznan.pl

Uczestnik otrzymuje:

Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku "Marketing w praktyce" wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Wiedza:

  • Znajomość strategii marketingowych i ich implementacji w przedsiębiorstwie.
  • Rozumienie metod badania rynku i zachowań konsumentów.
  • Wiedza na temat zarządzania marką i produktem.
  • Znajomość narzędzi marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
  • Umiejętność planowania kampanii reklamowych.

Umiejętności:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
  • Przeprowadzanie badań marketingowych i analiz rynkowych.
  • Zarządzanie marką i produktami w kontekście rynkowym.
  • Prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych.
  • Wykorzystanie narzędzi cyfrowych i technologii w marketingu.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w zespole i zarządzania zespołem marketingowym.
  • Umiejętność komunikacji i prezentacji publicznej.
  • Zdolność do krytycznej analizy i oceny działań marketingowych.
  • Przywództwo w kontekście zarządzania marketingiem.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów w marketingu.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Marketing internetowy

Offer image
5 paź 2024
204 godz.
Kraków
6000,00 zł
Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.Studia Marketing Internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej to drugi, najstarszy kierunek studiów o tej tematyce w Polsce. Od samego początku misją studiów było stworzenie nowoczesnego i praktycznego kierunku. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą oraz narzędziami, które pozwalają absolwentom tego kierunku na prowadzenie samodzielnych i jakościowych działań marketingowych. Przygotowując program każdej kolejnej edycji, śledzimy trendy oraz wybieramy najlepszych praktyków branży po to, aby przekazywana przez nas wiedza była zawsze aktualna i odpowiadała realnym potrzebom studentów. Dokładamy wszelkich starań, żeby dostosować ofertę programową zarówno do tych, którzy zaczynają przygodę z marketingiem oraz tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą. Dlatego – by lepiej poznać Twoje potrzeby – już na starcie, podczas pierwszych zajęć, prosimy Cię o wypełnienie prostej i krótkiej ankiety. Dzięki niej wykładowcy lepiej dopasują program pod Twoją grupę.
Logo
Wydział Humanistyczny AGH