Marketing w praktyce

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe "Marketing w praktyce" mają na celu przygotowanie wysoko wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w obszarze marketingu. Program studiów koncentruje się na przekazaniu praktycznej wiedzy na temat marketingu jako koncepcji zarządzania oraz doskonaleniu umiejętności menedżerskich w zakresie tworzenia strategii marketingowych. Studia adresowane są do osób, które chcą zrozumieć i wdrożyć skuteczne narzędzia marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem w dynamicznie zmieniającym się środowisku gospodarczym.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane są do:

  • Osób zajmujących kierownicze stanowiska w pionie marketingu przedsiębiorstw.
  • Pracowników działów współpracujących z marketingiem, takich jak dział sprzedaży.
  • Właścicieli i zarządzających podmiotami w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).
  • Absolwentów wyższych studiów inżynierskich, licencjackich i magisterskich, którzy pragną pogłębić wiedzę w obszarze marketingu.
  • Marketing w strategii przedsiębiorstwa
  • Badania marketingowe
  • Badania jakościowe w marketingu
  • Badania jakościowe w marketingu – warsztaty
  • Zachowania nabywców
  • Zarządzanie produktem
  • Zarządzanie marką
  • Zarządzanie marką – warsztaty
  • Organizacja kampanii reklamowej
  • Organizacja kampanii reklamowej – warsztaty
  • Marketing miast i regionów
  • Marketing internetowy
  • Media społecznościowe w marketingu
  • Strategia cen
  • Strategia dystrybucji
  • Wskaźniki marketingowe
  • Zarządzanie przez jakość w marketingu
  • Personal branding – od pasji do biznesu – warsztaty
  • Wystąpienia i prezentacje publiczne – warsztaty
  • Zarządzanie ofertą handlową – warsztaty
  • Projektowanie funkcjonalne serwisów internetowych – warsztaty
  • Neuromarketing (ShopLab.) – warsztaty
  • Neuromarketing (ConsumerLab.) – warsztaty
  • Seminarium podyplomowe
  • Zajęcia odbywają się w formule mieszanej: 90% w siedzibie Uczelni, 10% online.
  • Zajęcia dydaktyczne odbywają się w soboty i niedziele, raz lub dwa razy w miesiącu.
  • Wykłady, warsztaty praktyczne, seminaria.

Biuro Studiów Podyplomowych, Centrum Edukacji Menedżerskiej UEP

  • Telefon: (61) 854 30 80, 856 92 39
  • E-mail: grazyna.switala@ue.poznan.pl, bsp@ue.poznan.pl

Uczestnik otrzymuje:

Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku "Marketing w praktyce" wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Wiedza:

  • Znajomość strategii marketingowych i ich implementacji w przedsiębiorstwie.
  • Rozumienie metod badania rynku i zachowań konsumentów.
  • Wiedza na temat zarządzania marką i produktem.
  • Znajomość narzędzi marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
  • Umiejętność planowania kampanii reklamowych.

Umiejętności:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych.
  • Przeprowadzanie badań marketingowych i analiz rynkowych.
  • Zarządzanie marką i produktami w kontekście rynkowym.
  • Prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych.
  • Wykorzystanie narzędzi cyfrowych i technologii w marketingu.

Kompetencje społeczne:

  • Zdolność do pracy w zespole i zarządzania zespołem marketingowym.
  • Umiejętność komunikacji i prezentacji publicznej.
  • Zdolność do krytycznej analizy i oceny działań marketingowych.
  • Przywództwo w kontekście zarządzania marketingiem.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów w marketingu.