8600,00 zł
3 paź 2025 - 30 cze 2026
Białystok

Marketing Internetowy

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

3 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Białystok

Czas trwania:

238 godz.

Cena:

8600,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik Studiów Podyplomowych: dr inż. Paweł Tadejko

Rekrutacja: 01.07.2025 – 30.09.2025

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia poświęcone są wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy czy realizowaniu swojej pasji! 

Program studiów dostosowujemy jeszcze bardziej do potrzeb MAŁYCH ZESPOŁÓW MARKETINGOWYCH.

Szukasz strategii dla MŚP? Prowadzisz JDG i chcesz zwiększać zyski? Twój zespół marketingowy ma ograniczone zasoby i musisz go sprytnie zorganizować?

O TYM WŁAŚNIE SĄ TE STUDIA!

Doprecyzowanie specjalizacji oznacza nowe case study i strategie działania, nowe perspektywy i nowe twarze wśród wykładowców!

Nadążamy za REWOLUCJĄ AI.

Narzędzia, aspekty prawne, strategie wykorzystania i aktualne komentarze specjalistów.

Nauczysz się, jak wykorzystywć narzędzia AI na różnych etapach pracy. Dajemy Ci gwarancję, że dzięki zajęciom będziesz w stanie wyróżnić się w zalewie treści i obrazów generowanych

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Podczas studiów dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki.

  • Komunikacja w nowych mediach
  • Strategia i budowanie marki 
  • Marketing Treści - Webwriting i kreacja 
  • Internet jako pole badań 
  • Zarządzanie biznesem w Internecie 
  • Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie
  • Pozyskiwanie ruchu w Internecie
  • Storytelling i twórcy internetowi 
  • Biznes w Internecie - Prawo i planowanie 
  • Komunikacja Mobile i User Experience 
  • Kampanie - Działania płatne w Internecie 
  • Projekt zaliczeniowy 

Kontakt z biurem

(formalności, rekrutacja)

 789 284 909 lub 85 746 90 99

wi.pd[at]pb.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Pozostałe korzyści:

  • Program tworzony przez praktyków
  • Treści aktualizowane co roku
  • Kształcenie w najbardziej pożądanych specjalizacjach 
  • Umiejętności zarówno dla początkujących jak i układanie wiedzy dla bardziej doświadczonych 

  • Jeśli czujesz, że gubisz się w chaosie porad z TikToków, szkoleń i książek, pozwól nam Ci pomóc z okiełznaniem tego, co już umiesz.
  • Uczymy planowania, budowy marki, świadomego wybierania technik i narzędzi, skutecznej komunikacji, współpracy z agencjami, analizy i weryfikacji wyników.
  • Zamiast 20-minutowych wystąpień na zatłoczonych konferencjach, możesz doświadczyć kilkugodzinnych spotkań wykładowo-warsztatowych, pogłębionej wiedzy, inside'rskich historii kampanii i konsultacji z nagradzanymi specjalistami z najlepszych polskich agencji, doświadczonymi brand managerami, analitykami, konsultantami i przedsiębiorcami
  • Żadnych "ścian tekstu" z teorią i pojęciami z Wikipedii. Tylko konkretne dane, uporządkowana i POTWIERDZONA W PRAKTYCE w wiedza, konkretne studia przypadków, historie wdrożeń, analizy działań rozłożonych na czynniki pierwsze. Bez prac domowych. 
  • Jeden mały projekcik zespołowy na finał, dla integracji i utrwalenia wiedzy. Pestka!
  • Studia podyplomowe nie są kolejnym kursem z losowej strategii pozyskiwania leadów, czy z kręcenia (imponujących, acz nieskutecznych) rolek.
  • Poznasz też zasady webwritingu i utrzymywania spójności wizualnej, podstawy tworzenia multimediów oraz obsługi GA4, Menedżera Reklam Meta i WordPressa.
  • Do tego miksu dorzuciliśmy dobre, życiowe warsztaty z zarządzania zespołem, budżetem i projektami.

Inni oglądali również