Wybrany termin:
Termin:
1 pa藕 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Online
Cena:
4600,00聽z艂

Marketing i kreatywna reklama

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 pa藕 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Online

Czas trwania:

230 godz.

Prowadz膮cy:

Dr Iwona Lupa-W贸jcik

Termin niedost臋pny

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe maj膮 na celu przygotowanie kompetentnych specjalist贸w z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Uczestnicy zdob臋d膮 gruntown膮 wiedz臋 oraz praktyczne umiej臋tno艣ci potrzebne do opracowywania, wdra偶ania i zarz膮dzania skuteczn膮 strategi膮 marketingow膮 oraz kreatywn膮 kampani膮 reklamow膮, z wykorzystaniem nowoczesnych narz臋dzi internetowych i sztucznej inteligencji.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia skierowane s膮 do os贸b, kt贸re:

  • Posiadaj膮 dyplom uko艅czenia studi贸w wy偶szych I lub II stopnia lub jednolitych magisterskich.
  • Chc膮 rozpocz膮膰 prac臋 w marketingu lub przebran偶owi膰 si臋.
  • Pragn膮 zdoby膰 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci w zakresie marketingu.
  • Rozumiej膮 znaczenie kreatywno艣ci w marketingu i chc膮 rozwija膰 kreatywne kompetencje.
  • S膮 zainteresowane rozwojem organizacji przez skuteczne dzia艂ania marketingowe.
  • Chc膮 naby膰 praktyczne umiej臋tno艣ci przydatne w pracy marketera.
  • S膮 ukierunkowane na rozw贸j zawodowy i osobisty oraz budowanie pozycji na rynku pracy.
  • Aktualne trendy w marketingu
  • Analiza i segmentacja rynku
  • Opracowywanie strategii marketingowej
  • Kreowanie marki i zarz膮dzanie ni膮
  • Tworzenie kreatywnych materia艂贸w reklamowych
  • Obs艂uga narz臋dzi internetowych (Sotrender, Brand24)
  • Tworzenie i zarz膮dzanie stronami internetowymi (WordPress)
  • Komunikacja w mediach spo艂eczno艣ciowych
  • Kampanie reklamowe (Google Ads, Meta Ads)
  • Tworzenie tre艣ci w internecie
  • Pomiar efektywno艣ci dzia艂a艅 marketingowych
  • 100% zdalnie (MS Teams)
  • Zaj臋cia synchroniczne z mo偶liwo艣ci膮 pracy niesynchronicznej
  • Nagrywanie zaj臋膰
  • Praktyczne narz臋dzia marketingowe

Biuro Rekrutacji:

  • E-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl
  • Telefon: 12 662 74 80

Organizator studi贸w: Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

Uczestnik otrzymuje:

  • 艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych
  • Certyfikat potwierdzaj膮cy uko艅czenie kursu Google Ads na poziomie podstawowym

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 aktualnych trend贸w w marketingu i narz臋dzi sztucznej inteligencji.
  • Umiej臋tno艣膰 analizy i segmentacji rynku.
  • Wiedza na temat opracowywania i wdra偶ania strategii marketingowej.
  • Znajomo艣膰 zasad kreowania i zarz膮dzania mark膮.
  • Wiedza na temat tworzenia materia艂贸w reklamowych.
  • Znajomo艣膰 narz臋dzi internetowych stosowanych w marketingu.
  • Wiedza o zasadach tworzenia i zarz膮dzania stronami internetowymi.
  • Znajomo艣膰 zasad komunikacji w mediach spo艂eczno艣ciowych.
  • Wiedza na temat prowadzenia kampanii reklamowych.
  • Znajomo艣膰 metod pomiaru efektywno艣ci dzia艂a艅 marketingowych.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 stosowania narz臋dzi AI w marketingu.
  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia skutecznych strategii marketingowych.
  • Umiej臋tno艣膰 kreowania i zarz膮dzania mark膮.
  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia kreatywnych materia艂贸w reklamowych.
  • Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi narz臋dzi internetowych (Sotrender, Brand24).
  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia i zarz膮dzania stronami internetowymi zgodnie z UX i SEO.
  • Umiej臋tno艣膰 prowadzenia efektywnych kampanii reklamowych.
  • Umiej臋tno艣膰 tworzenia warto艣ciowych tre艣ci w internecie.
  • Umiej臋tno艣膰 prowadzenia dzia艂a艅 marketingowych zgodnie z prawem.
  • Umiej臋tno艣膰 pomiaru efektywno艣ci dzia艂a艅 marketingowych.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Rozwijanie kreatywno艣ci w pracy marketera.
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnej komunikacji w mediach spo艂eczno艣ciowych.
  • Umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania kryzysem w mediach spo艂eczno艣ciowych.
  • Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole zdalnym.
  • Umiej臋tno艣膰 adaptacji do dynamicznie zmieniaj膮cych si臋 trend贸w marketingowych.
  • Umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w w obszarze marketingu.
  • Umiej臋tno艣膰 budowania i wzmacniania pozycji na rynku pracy.
  • Umiej臋tno艣膰 pracy z klientami i dostosowywania dzia艂a艅 do ich potrzeb.
  • Umiej臋tno艣膰 korzystania z feedbacku i doskonalenia swoich umiej臋tno艣ci.
  • Umiej臋tno艣膰 efektywnego zarz膮dzania czasem i priorytetami.