Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 27 cze 2025
Miejsce:
Warszawa
Cena:
7500,00 zł

Konsument we Współczesnym Marketingu (Consumer-Centric Marketing)

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 27 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

160 godz.

Prowadzący:

KIEROWNIK STUDIÓW dr Michał Lutostański

Dodatkowe informacjeStudia hybrydowe. Zajęcia raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele 8:30–16:00.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia Podyplomowe Konsument we Współczesnym Marketingu (Consumer-Centric Marketing) to interdyscyplinarny program edukacyjny, który skupia się na analizie i zrozumieniu zachowań konsumentów w dzisiejszych dynamicznych i zmieniających się warunkach rynkowych.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia Podyplomowe Konsument we Współczesnym Marketingu (Consumer-Centric Marketing) prowadzone przez doświadczonych wykładowców, którzy łączą teorię z praktyką, zapewniając słuchaczom solidne podstawy teoretyczne oraz umiejętność ich zastosowania w praktyce są skierowane do:

  • działów marketingu,
  • działów sprzedaży,
  • brand managerów,
  • badaczy i badaczek rynku,
  • PR,
  • osób związanych z obsługą klienta,
  • agencji reklamowych i kreatywnych.
  • Wyzwania we współczesnym marketingu stawiającym w centrum konsumenta.
  • Rozwój marketingu i jego rola w budowaniu marek zaspokajających potrzeby konsumentów.
  • Podstawy teoretyczne zachowań konsumenckich i ludzkich.
  • Wprowadzenie do wartości konsumenckich – postawy, style życia, czas.
  • Nowe technologie w biznesie klientocentrycznym.
  • Zrównoważone budowanie wartości u konsumentów.
  • Badania rynku jako forma zdobywania wiedzy o konsumencie i człowieku.
  • Uwarunkowania prawne w marketingu.
  • Wycena firm, księgowość i opodatkowanie – opłacalne budowanie wartości dla klientów.     
  • Design Thinking w budowaniu biznes planu zorientowanego na konsumenta.
  • Data Driven Decisions – jak podejmować decyzje na podstawie danych o konsumentach.
  • Storytelling i budowanie narracji w reklamie do konsumentów.
  • Semiotyka, czyli projektowanie opakowań i komunikacji pod treści kulturowe.
  • Komunikacja z konsumentami.
  • Budowanie pozycjonowania marki na różnych typach segmentów konsumenckich.
  • CX, UX.
  • Projektowanie innowacji dla konsumentów.
  • Trendy konsumenckie w poszukiwaniu wzrostu.
  • Service Design.
  • Ekonomia Behawioralna.
  • Zarządzanie wynikami badań konsumenckich w organizacji.
  • Nowoczesne trendy w zdobywaniu wiedzy – AI, Marketplace, Analityka, VR.
  • Wizualizacja danych ważnych prezentacjach.
  • Dane panelowe, a ich użyteczność w biznesie.
  • Etnografia w służbie biznesu.
  • Badania jakościowe czyli dlaczego warto zobaczyć konsumenta.

Metody nauczania obejmują wykłady prowadzone przez doświadczonych praktyków marketingu, ekspertów z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz akademickich wykładowców. Program studiów zawiera również studia przypadków, warsztaty praktyczne oraz projektowe.

Sekretarz studiów: Renata Stachowicz

  • Tel.: +48 22 564 92 22
  • E-mail: RSTACH@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie współczesnych wyzwań marketingowych związanych z centrowaniem działań na konsumentach.
  • Pogłębiona wiedza teoretyczna na temat psychologii i zachowań konsumentów.
  • Znajomość nowoczesnych technologii wspierających marketing konsumento-centryczny

Umiejętności:

  • Umiejętność planowania i realizacji strategii marketingowych zorientowanych na konsumenta.
  • Analiza danych konsumenckich i ich wykorzystanie do podejmowania decyzji biznesowych.
  • Umiejętność projektowania innowacyjnych rozwiązań i usług dla konsumentów.

Kompetencje społeczne:

Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych w kontekście budowania relacji z konsumentami.

Praca w interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Inni oglądali również