Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 27 cze 2025
Miejsce:
Warszawa
Cena:
12 500,00 zł

Interim Management

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 27 cze 2025

Miejsce:

Warszawa

Czas trwania:

176 godz.

Prowadzący:

Kierownik studiów: dr hab. Wioletta Mierzejewska, prof. SGH

Dodatkowe informacjeSpotkania odbywają się w soboty i niedziele 8:00–15:00, raz lub dwa razy w miesiącu.
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Celem Studiów Podyplomowych Interim Management jest dostarczenie słuchaczom narzędzi, standardów oraz nowoczesnej wiedzy z dziedziny zarządzania przedsięwzięciami biznesowymi w formule Interim Management: projektowania i wdrażania rozwiązań rozwojowych, optymalizacyjnych i naprawczych w spółkach. 

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Adresaci Studiów Podyplomowych Interim Management to doświadczeni managerowie wyższego szczebla, którzy:

  • świadomie budują swoją markę eksperta lub chcą zacząć to robić profesjonalnie,
  • funkcjonują zawodowo w formule interim management albo rozważają zmianę swojej ścieżki zawodowej na pracę w formule interim management,
  • szukają zweryfikowanej, praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego pozyskiwania i prowadzenia projektów zarządczych o charakterze czasowym,
  • zarządzają różnego rodzaju projektami bądź portfelami projektów i chcą być skuteczniejsi w realizacji swoich zadań.
  • Wprowadzenie do Interim Management
  • Analiza jako etap przygotowawczy projektu wdrożeniowego
  • Zarządzanie projektami
  • Wdrożenie zmian
  • Psychologia kontaktu i relacji biznesowej
  • Budowa marki osobistej eksperta i sprzedaż usług Interim Management
  • Wykłady prowadzone przez doświadczonych praktyków i ekspertów
  • Analiza przypadków z praktyki
  • Prace w małych grupach
  • Projekty warsztatowe
  • Konsultacje i mentoring

Sekretarz studiów: mgr Beata Chełstowska

  • Tel.: +48 22 564 85 00
  • Tel.: +48 501 710 900
  • E-mail: BCZAPL@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zaawansowana znajomość koncepcji i metod Interim Management.
  • Teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie analizy strategicznej i finansowej projektów.
  • Zrozumienie interdyscyplinarnych aspektów zarządzania firmą, projektami, zmianą oraz budowy marki osobistej.

Umiejętności:

  • Samodzielne planowanie, koordynowanie i realizacja projektów zarządczych w ramach Interim Management.
  • Zastosowanie klasycznych i zwinnych metod zarządzania projektami w praktyce.
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów organizacyjnych.

Kompetencje społeczne:

  • Skuteczna komunikacja w projektach Interim Management.
  • Budowanie relacji biznesowych i efektywne negocjacje.
  • Praca w zespole i kierowanie nim w kontekście projektów zarządczych.

Inni oglądali również