Interim Management

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Celem Studi贸w Podyplomowych Interim Management jest dostarczenie s艂uchaczom narz臋dzi, standard贸w oraz nowoczesnej wiedzy z dziedziny zarz膮dzania przedsi臋wzi臋ciami biznesowymi w formule Interim Management: projektowania i wdra偶ania rozwi膮za艅 rozwojowych, optymalizacyjnych i naprawczych w sp贸艂kach. 

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Adresaci Studi贸w Podyplomowych Interim Management to do艣wiadczeni managerowie wy偶szego szczebla, kt贸rzy:

  • 艣wiadomie buduj膮 swoj膮 mark臋 eksperta lub chc膮 zacz膮膰 to robi膰 profesjonalnie,
  • funkcjonuj膮 zawodowo w formule interim management albo rozwa偶aj膮 zmian臋 swojej 艣cie偶ki zawodowej na prac臋 w formule interim management,
  • szukaj膮 zweryfikowanej, praktycznej wiedzy z zakresu skutecznego pozyskiwania i prowadzenia projekt贸w zarz膮dczych o charakterze czasowym,
  • zarz膮dzaj膮 r贸偶nego rodzaju projektami b膮d藕 portfelami projekt贸w i chc膮 by膰 skuteczniejsi w realizacji swoich zada艅.
  • Wprowadzenie do Interim Management
  • Analiza jako etap przygotowawczy projektu wdro偶eniowego
  • Zarz膮dzanie projektami
  • Wdro偶enie zmian
  • Psychologia kontaktu i relacji biznesowej
  • Budowa marki osobistej eksperta i sprzeda偶 us艂ug Interim Management
  • Wyk艂ady prowadzone przez do艣wiadczonych praktyk贸w i ekspert贸w
  • Analiza przypadk贸w z praktyki
  • Prace w ma艂ych grupach
  • Projekty warsztatowe
  • Konsultacje i mentoring

Sekretarz studi贸w: mgr Beata Che艂stowska

  • Tel.: +48 22 564 85 00
  • Tel.: +48 501 710 900
  • E-mail: BCZAPL@SGH.WAW.PL

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom uko艅czenia studi贸w podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zaawansowana znajomo艣膰 koncepcji i metod Interim Management.
  • Teoretyczne i praktyczne umiej臋tno艣ci w zakresie analizy strategicznej i finansowej projekt贸w.
  • Zrozumienie interdyscyplinarnych aspekt贸w zarz膮dzania firm膮, projektami, zmian膮 oraz budowy marki osobistej.

Umiej臋tno艣ci:

  • Samodzielne planowanie, koordynowanie i realizacja projekt贸w zarz膮dczych w ramach Interim Management.
  • Zastosowanie klasycznych i zwinnych metod zarz膮dzania projektami w praktyce.
  • Umiej臋tno艣膰 diagnozowania i rozwi膮zywania problem贸w organizacyjnych.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Skuteczna komunikacja w projektach Interim Management.
  • Budowanie relacji biznesowych i efektywne negocjacje.
  • Praca w zespole i kierowanie nim w kontek艣cie projekt贸w zarz膮dczych.