Wybrany termin:
Termin:
1 pa藕 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
艁贸d藕
Cena:
5800,00聽z艂

Ilustracja i komiks z elementami preprodukcji gier i film贸w

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 pa藕 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

艁贸d藕

Czas trwania:

250 godz.

Prowadz膮cy:

Prof. Gabriel Ko艂at

Termin niedost臋pny

Pozosta艂e terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia te k艂ad膮 nacisk na zdobycie umiej臋tno艣ci praktycznych, rozwijanie wyobra藕ni oraz wykszta艂cenie w艂asnego stylu artystycznego. Program obejmuje wiedz臋 z zakresu ilustracji, komiksu, rysunku, malarstwa, grafiki i sztuk wizualnych. Uczestnicy rozwijaj膮 艣wiadomo艣膰 artystyczn膮 oraz umiej臋tno艣ci praktyczne w tworzeniu form plastycznych w艂a艣ciwych dla ilustracji, komiksu i concept artu. Celem jest r贸wnie偶 zaznajomienie z narz臋dziami wsp贸艂czesnymi i tradycyjnymi metodami kreowania dzie艂a.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia s膮 adresowane do absolwent贸w studi贸w licencjackich, in偶ynierskich i magisterskich dowolnego kierunku. Nie jest wymagane wykszta艂cenie kierunkowe ani nie ma limit贸w wieku.

  • Formy malarskie i rysunkowe w komiksie i ilustracji
  • Storyboard i conceptArt, 艣rodki wyrazu w technikach prezentacyjnych
  • Elementy pre-produkcji, tworzenie gier i zawarto艣ci - warsztaty komputerowe
  • Picture book (ksi膮偶ka obrazkowa)
  • Techniki rysunku komiksowego - szybkie szkice rysunkowe
  • Technologiczne inspiracje do ilustracji i komiksu
  • Ilustracja i komiks
  • Elementy scenografii przy animacji i komiksie
  • Mi臋dzy komercj膮 a wolno艣ci膮 tw贸rcz膮
  • Tworzenie scenariusza do ilustracji i komiksu
  • Elementy teorii i historii komiksu
  • Prawo autorskie

Podstaw膮 kszta艂cenia jest korekta indywidualnie dostosowana do mo偶liwo艣ci studenta. Zaj臋cia obejmuj膮 nauk臋 kompozycji, scenariusza, storyboard贸w oraz concept artu. Program studi贸w obejmuje r贸wnie偶 nauk臋 technik tradycyjnych i cyfrowych.

Studium Studi贸w Podyplomowych

mgr Anna Dull

+48 696-067-419

+48 42 254-74-83

podyplomowe@asp.lodz.pl

Organizator studi贸w: Pracownia Ilustracji, Komiksu i Preprodukcji Gier i Film贸w

Uczestnik otrzymuje:

艢wiadectwo uko艅czenia studi贸w

Wiedza:

  • Absolwent posiada wiedz臋 z zakresu historii i teorii sztuki oraz orientacj臋 w aktualnych tendencjach i zjawiskach w dziedzinach sztuki, szczeg贸lnie w ilustracji i komiksie. Zna historyczne, geopolityczne, spo艂eczne oraz subkulturowe uwarunkowania rozwoju tych dziedzin.
  • Rozumie wzajemne relacje mi臋dzy teoretycznymi a praktycznymi aspektami studiowanego kierunku oraz 艣wiadomie wykorzystuje t臋 wiedz臋 do dalszego rozwoju w艂asnej osobowo艣ci artystycznej.

Umiej臋tno艣ci:

  • Absolwent potrafi samodzielnie podejmowa膰 decyzje w realizacji swoich prac, dbaj膮c o ich estetyk臋, nowatorstwo i etyczne warto艣ci, z uwzgl臋dnieniem ich funkcji u偶ytkowych.
  • Umie korzysta膰 z technik manualnych oraz cyfrowych w zakresie malarstwa i rysunku, 艂膮czy膰 je dla uzyskania oczekiwanego efektu obrazowania, oraz swobodnie pos艂ugiwa膰 si臋 wyobra藕ni膮 w kreacji artystycznej.
  • Posiada umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej, zar贸wno w indywidualnych, jak i zespo艂owych projektach, wsp贸艂pracuj膮c ze specjalistami z r贸偶nych dziedzin, zachowuj膮c przy tym otwarto艣膰 na r贸偶norodne 艣wiatopogl膮dy i sposoby postrzegania rzeczywisto艣ci.
  • Umie skutecznie prezentowa膰 swoje prace publicznie, znaj膮c mo偶liwo艣ci i ograniczenia takich wyst膮pie艅 oraz potrafi wyszukiwa膰 i dociera膰 do informacji pomocnych w rozwi膮zywaniu problem贸w technicznych, wykorzystuj膮c profesjonaln膮 terminologi臋.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Absolwent posiada 艣wiadomo艣膰 konieczno艣ci gromadzenia, analizowania i interpretowania informacji potrzebnych do realizacji artystycznych oraz potrafi anga偶owa膰 do wsp贸艂pracy przedstawicieli innych dziedzin 偶ycia i nauki.
  • Umie wykorzystywa膰 swoje indywidualne uwarunkowania psychologiczne oraz intuicj臋 i wyobra藕ni臋 do wspomagania dzia艂alno艣ci tw贸rczej, maj膮c 艣wiadomo艣膰 konsekwencji swoich dzia艂a艅.
  • Posiada umiej臋tno艣膰 krytycznej oceny zar贸wno swoich, jak i cudzych dzia艂a艅 artystycznych, szczeg贸lnie w obszarach wsp贸艂czesnej kultury i sztuki.
  • Potrafi skutecznie komunikowa膰 si臋 z przedstawicielami r贸偶nych 艣rodowisk spo艂ecznych, t艂umacz膮c specyfik臋 swojej specjalizacji w spos贸b zrozumia艂y dla r贸偶nych grup zawodowych i spo艂ecznych.
  • Zna i rozumie podstawowe zasady ochrony w艂asno艣ci intelektualnej, w tym prawa autorskiego oraz konieczno艣膰 zarz膮dzania zasobami w艂asno艣ci intelektualnej.

Pozosta艂e korzy艣ci:

Absolwent jest przygotowany do samodzielnego funkcjonowania jako artysta w zakresie ilustracji, komiksu i preprodukcji gier i film贸w. Mo偶e pracowa膰 w agencjach reklamowych, wydawnictwach, studiach filmowych lub jako freelancer. Studia ko艅cz膮 si臋 obron膮 pracy dyplomowej i zbiorow膮 wystaw膮.