Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Łódź
Cena:
5800,00 zł

Ilustracja i komiks z elementami preprodukcji gier i filmów

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Łódź

Czas trwania:

250 godz.

Prowadzący:

Prof. Gabriel Kołat

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia te kładą nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych, rozwijanie wyobraźni oraz wykształcenie własnego stylu artystycznego. Program obejmuje wiedzę z zakresu ilustracji, komiksu, rysunku, malarstwa, grafiki i sztuk wizualnych. Uczestnicy rozwijają świadomość artystyczną oraz umiejętności praktyczne w tworzeniu form plastycznych właściwych dla ilustracji, komiksu i concept artu. Celem jest również zaznajomienie z narzędziami współczesnymi i tradycyjnymi metodami kreowania dzieła.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są adresowane do absolwentów studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich dowolnego kierunku. Nie jest wymagane wykształcenie kierunkowe ani nie ma limitów wieku.

  • Formy malarskie i rysunkowe w komiksie i ilustracji
  • Storyboard i conceptArt, środki wyrazu w technikach prezentacyjnych
  • Elementy pre-produkcji, tworzenie gier i zawartości - warsztaty komputerowe
  • Picture book (książka obrazkowa)
  • Techniki rysunku komiksowego - szybkie szkice rysunkowe
  • Technologiczne inspiracje do ilustracji i komiksu
  • Ilustracja i komiks
  • Elementy scenografii przy animacji i komiksie
  • Między komercją a wolnością twórczą
  • Tworzenie scenariusza do ilustracji i komiksu
  • Elementy teorii i historii komiksu
  • Prawo autorskie

Podstawą kształcenia jest korekta indywidualnie dostosowana do możliwości studenta. Zajęcia obejmują naukę kompozycji, scenariusza, storyboardów oraz concept artu. Program studiów obejmuje również naukę technik tradycyjnych i cyfrowych.

Studium Studiów Podyplomowych

mgr Anna Dull

+48 696-067-419

+48 42 254-74-83

podyplomowe@asp.lodz.pl

Organizator studiów: Pracownia Ilustracji, Komiksu i Preprodukcji Gier i Filmów

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów

Wiedza:

  • Absolwent posiada wiedzę z zakresu historii i teorii sztuki oraz orientację w aktualnych tendencjach i zjawiskach w dziedzinach sztuki, szczególnie w ilustracji i komiksie. Zna historyczne, geopolityczne, społeczne oraz subkulturowe uwarunkowania rozwoju tych dziedzin.
  • Rozumie wzajemne relacje między teoretycznymi a praktycznymi aspektami studiowanego kierunku oraz świadomie wykorzystuje tę wiedzę do dalszego rozwoju własnej osobowości artystycznej.

Umiejętności:

  • Absolwent potrafi samodzielnie podejmować decyzje w realizacji swoich prac, dbając o ich estetykę, nowatorstwo i etyczne wartości, z uwzględnieniem ich funkcji użytkowych.
  • Umie korzystać z technik manualnych oraz cyfrowych w zakresie malarstwa i rysunku, łączyć je dla uzyskania oczekiwanego efektu obrazowania, oraz swobodnie posługiwać się wyobraźnią w kreacji artystycznej.
  • Posiada umiejętność pracy zespołowej, zarówno w indywidualnych, jak i zespołowych projektach, współpracując ze specjalistami z różnych dziedzin, zachowując przy tym otwartość na różnorodne światopoglądy i sposoby postrzegania rzeczywistości.
  • Umie skutecznie prezentować swoje prace publicznie, znając możliwości i ograniczenia takich wystąpień oraz potrafi wyszukiwać i docierać do informacji pomocnych w rozwiązywaniu problemów technicznych, wykorzystując profesjonalną terminologię.

Kompetencje społeczne:

  • Absolwent posiada świadomość konieczności gromadzenia, analizowania i interpretowania informacji potrzebnych do realizacji artystycznych oraz potrafi angażować do współpracy przedstawicieli innych dziedzin życia i nauki.
  • Umie wykorzystywać swoje indywidualne uwarunkowania psychologiczne oraz intuicję i wyobraźnię do wspomagania działalności twórczej, mając świadomość konsekwencji swoich działań.
  • Posiada umiejętność krytycznej oceny zarówno swoich, jak i cudzych działań artystycznych, szczególnie w obszarach współczesnej kultury i sztuki.
  • Potrafi skutecznie komunikować się z przedstawicielami różnych środowisk społecznych, tłumacząc specyfikę swojej specjalizacji w sposób zrozumiały dla różnych grup zawodowych i społecznych.
  • Zna i rozumie podstawowe zasady ochrony własności intelektualnej, w tym prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej.

Pozostałe korzyści:

Absolwent jest przygotowany do samodzielnego funkcjonowania jako artysta w zakresie ilustracji, komiksu i preprodukcji gier i filmów. Może pracować w agencjach reklamowych, wydawnictwach, studiach filmowych lub jako freelancer. Studia kończą się obroną pracy dyplomowej i zbiorową wystawą.

Inni oglądali również