6900,00 zł
4 paź 2025 - 30 cze 2026
Online
Termin niedostępny

Handel Zagraniczny

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Online

Czas trwania:

162 godz.

Dodatkowe informacje

Zajęcia będą organizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS. Odbywają się w poniedziałki i wtorki g. 17:10–20:30.

Prowadzący:
Kierownik studiów: Prof. dr hab. Marzenna Anna Weresa
Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia Podyplomowe Handel Zagraniczny uczą, jak skutecznie prowadzić biznes na rynkach międzynarodowych – począwszy od analizy pozycji konkurencyjnej i potencjalnych rynków przez prowadzenie negocjacji handlowych po finansowanie transakcji.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Studia są przeznaczone dla menedżerów, przedsiębiorców, analityków rynków zagranicznych oraz pracowników administracji publicznej zajmujących się polityką handlową, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie handlu międzynarodowego.

  • Podstawy ekonomii
  • Współczesne międzynarodowe stosunki gospodarcze
  • Badania koniunktury i analiza rynków zagranicznych
  • Zagadnienia prawne w handlu zagranicznym
  • Marketing międzynarodowy
  • Finanse przedsiębiorstwa i rozliczenia międzynarodowe
  • Ubezpieczenia w obrotach zagranicznych
  • Transakcje handlu zagranicznego
  • Logistyka i transport w handlu zagranicznym
  • Negocjacje
  • E-biznes na rynkach międzynarodowych
  • Wykłady
  • Studia przypadków
  • Praktyczne warsztaty
  • Spotkania z praktykami biznesowymi
  • Praca zespołowa

Sekretarz studiów:

Mgr Elżbieta Włodyka

Tel.: +48 22 564 74 48, +48 695 950 000

Email: elaw@sgh.waw.pl

Uczestnik otrzymuje:

Dyplom ukończenia studiów podyplomowych SGH

Wiedza:

  • Zrozumienie podstaw ekonomii międzynarodowej
  • Analiza i prognozowanie koniunktury na rynkach zagranicznych
  • Znajomość regulacji prawnych dotyczących handlu zagranicznego

Umiejętności:

  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Zarządzanie logistyką w kontekście handlu międzynarodowego
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych na rynkach zagranicznych

Kompetencje społeczne:

  • Praca w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • Komunikacja z partnerami zagranicznymi
  • Rozwiązywanie konfliktów i problemy etyczne w handlu międzynarodowym

Inni oglądali również

Ta informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).