Wybrany termin:
Termin:
1 paź 2024 - 1 sie 2025
Miejsce:
Łódź
Cena:
5530,00 zł

Grafika komputerowa i techniki multimedialne

Offer image
Offer image
Wybrany termin:

Termin:

1 paź 2024 - 1 sie 2025

Miejsce:

Łódź

Czas trwania:

221 godz.

Prowadzący:

dr hab. inż. Robert Banasiak, profesor uczelni
dr Joanna Sekulska-Nalewajko

Termin niedostępny

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia mają na celu zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu grafiki komputerowej i multimediów, obejmującej m.in. środowisko pracy grafika, kalibrację monitorów, zastosowanie grafiki w różnych dziedzinach, typografię, techniki projektowania stron internetowych, obróbkę obrazu cyfrowego, fotomontaż oraz montaż i kompozycję filmów. Słuchacze będą pracować z aplikacjami takimi jak Adobe CS6, Corel, DaVinci Resolve, Blender 3D i tworzyć projekty 3D oraz wizualizacje.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Projektanci
  • Graficy komputerowi
  • Architekci
  • Nauczyciele
  • Specjaliści od reklamy
  • Środowisko pracy grafików
  • Grafika wektorowa
  • Podstawy grafiki rastrowej
  • Podstawy budowania serwisów WWW
  • Elementy kompozycji obrazu i typografii
  • Design Thinking
  • Wzbogacanie fotografii cyfrowych
  • Obróbka plików filmowych
  • Zaawansowana grafika rastrowa
  • Modelowanie z elementami druku 3D
  • Projekt do druku
  • Malarstwo cyfrowe
  • Seminarium
  • Praca końcowa
  • Wykłady
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Projekty zespołowe
  • Design Thinking
  • Prace indywidualne

Osoba kontaktowa:

dr hab. inż. Robert Banasiak, prof. uczelni

dr Joanna Sekulska-Nalewajko

E-mail: gkitm@iis.p.lodz.pl

Telefon: 42 631 27 50

Jednostka organizacyjna: Instytut Informatyki Stosowanej

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Środowisko pracy grafików
  • Grafika wektorowa
  • Grafika rastrowa
  • Budowanie serwisów WWW
  • Elementy kompozycji obrazu i typografii
  • Design Thinking
  • Obróbka fotografii cyfrowych
  • Obróbka plików filmowych
  • Modelowanie i druk 3D
  • Malarstwo cyfrowe

Umiejętności:

  • Tworzenie i obróbka grafiki wektorowej i rastrowej
  • Projektowanie stron www
  • Modelowanie i druk 3D
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Obróbka plików wideo

Kompetencje społeczne:

  • Rozwiązywanie problemów projektowych metodą Design Thinking
  • Praca zespołowa w projektach graficznych

Pozostałe korzyści:

Absolwent zdobywa umiejętności z zakresu grafiki komputerowej, projektowania stron internetowych, modelowania 3D, obróbki wideo i tworzenia cyfrowych prac artystycznych, co umożliwia pracę w branży graficznej i multimedialnej.

Inni oglądali również