Europejskie Studia Menedżerskie (typu MBA)

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia mają charakter interdyscyplinarny i oferują szeroką wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, prawa gospodarczego, marketingu, oraz handlu międzynarodowego. Celem studiów jest przygotowanie uczestników do roli skutecznych menedżerów w różnych typach przedsiębiorstw i organizacji non-profit współpracujących z partnerami zagranicznymi.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Osoby zajmujące samodzielne stanowisko w korporacji międzynarodowej odpowiedzialne za działalność na rynku europejskim
  • Osoby planujące aplikować na stanowiska menedżerskie w przedsiębiorstwach
  • Członkowie kadry menedżerskiej w małych lub średnich przedsiębiorstwach oraz firmach rodzinnych planujący ekspansję na rynki zagraniczne i rynek polski
  • Zarządzanie strategiczne – analiza i otoczenie przedsiębiorstwa, nadzór korporacyjny, audyt wewnętrzny, kontrola strategiczna
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi – employer branding
  • Zarządzanie projektami
  • Międzynarodowe standardy rachunkowości
  • Analiza i planowanie finansowe
  • Rachunkowość zarządcza
  • Rynki finansowe
  • Prawo dla menedżerów – prawo cywilne, prawo patentowe, międzynarodowe prawo gospodarcze
  • Handel międzynarodowy i transakcje gospodarcze
  • Marketing i komunikacja rynkowa – zarządzanie relacjami z klientem, badania marketingowe, CSR, public relations – sytuacje kryzysowe, eco-marketing
  • Kompetencje „miękkie” menadżera – autoprezentacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, wizerunek menedżera
  • Ekologia i zielona transformacja
  • Gra symulacyjna Project Board
  • Gra certyfikowana Change Management
  • Seminarium dyplomowe
  • Zajęcia wykładowe
  • Analiza przypadków
  • Warsztaty
  • Gry symulacyjne
  • Prace projektowe
  • Seminaria

Osoba kontaktowa: mgr Renata Wójcik

Telefon: +48 12 293 75 96

E-mail: renata.wojcik@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość strategii zarządzania w różnych kontekstach organizacyjnych
  • Wiedza z zakresu prawa gospodarczego, marketingu i handlu międzynarodowego

Umiejętności:

  • Umiejętność zarządzania projektami i zespołami
  • Znajomość narzędzi analitycznych i finansowych
  • Kompetencje w zakresie komunikacji i negocjacji

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność efektywnej autoprezentacji
  • Zdolność do zarządzania relacjami z klientami i interesariuszami
  • Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku