E-commerce

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia eCommerce prowadzone s膮 przez do艣wiadczonych wyk艂adowc贸w oraz praktyk贸w i obejmuj膮 zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju dzia艂a艅 handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., kt贸ra jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z najwi臋kszych na 艣wiecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) s艂u偶膮cego do automatyzacji w kanale mobilnym.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Osoby, kt贸re chc膮 rozwin膮膰 swoj膮 dotychczasow膮 dzia艂alno艣膰 handlow膮 w internecie lub wprowadzi膰 tradycyjne sklepy do rzeczywisto艣ci wirtualnej.

  • W艂a艣ciciele ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw,
  • Menad偶erowie i pracownicy dzia艂贸w eCommerce,
  • Osoby zainteresowane problematyk膮 eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

Semestr 1

  1. Biznes 4.0
  2. Modele i strategie e-commerce
  3. Zachowanie konsumenta online
  4. Budowa i zarz膮dzanie relacjami z klientami online
  5. Planowanie strategiczne w e-commerce
  6. Design thinking w e-commerce
  7. Prawno-finansowe aspekty w e-commerce
  8. Zarz膮dzanie projektami w e-commerce
  9. Projektowanie i programowanie serwis贸w e-commerce
  10. m-commerce

Semestr 2

  1. Controlling i Business Intelligence
  2. Automatyzacja marketingu
  3. Zarz膮dzanie procesami, sprzeda偶膮 i logistyk膮
  4. Zarz膮dzanie e-marketingiem
  5. Content i e-mail marketing
  6. Social media
  7. Seminarium
  8. Instrumenty finansowania transakcji handlowych w e-commerce (Trade Finance)

Wyk艂ady, 膰wiczenia, warsztaty, projekty

Organizator: Wydzia艂 Zarz膮dzania

Sekretariat studi贸w: Aleksandra Twardowska

E-mail: km.wz@uni.lodz.pl

Tel.: 42 635 52 05

Uczestnik otrzymuje:

Absolwent otrzymuje 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych

Wiedza:

  • wiedza na temat wsp贸艂czesnych za艂o偶e艅 zarz膮dzania w obszarze e-commerce i kierunk贸w rozwoju,
  • wiedza na temat planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, 
  • wiedza na temat zarz膮dzania projektami i procesami sprzeda偶owymi, logistycznymi i marketingowymi
  • wiedza na temat projektowania i rozwoju serwis贸w internetowych
  • wiedza na temat m-biznesu, 
  • wiedza na temat my艣lenia projektowego, 
  • wiedza na temat analityki biznesowej, 
  • marketingu internetowego oraz social media 
  • wiedza na temat prawno-finansowych aspekt贸w e-handlu. 

Umiej臋tno艣ci:

  • umiej臋tno艣ci pos艂ugiwania si臋 metodami, technikami i narz臋dziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
  • umiej臋tno艣ci identyfikacji i rozwi膮zywania problem贸w zwi膮zanych z zarz膮dzaniem projektami e-commerce i ich promocj膮.