5600,00 zł
4 paź 2025 - 30 cze 2026
Wrocław

Dziennikarstwo i Public Relations

Offer image
Wybrany termin:

Termin:

4 paź 2025 - 30 cze 2026

Miejsce:

Wrocław

Czas trwania:

180 godz.

Cena:

5600,00 zł

Dodatkowe informacje
Kierownik studiów: dr Paweł Urbaniak

Termin rejestracji internetowej: 02.06–31.10.2025 r.

Pozostałe terminy:

W tym momencie brak dostepnych innych terminów

Studia podyplomowe dwusemestralne kształcące w obszarze dziennikarstwa oraz public relations, mające na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych i teoretycznych w tych dziedzinach. Program jest skoncentrowany na praktycznym wykorzystaniu akademickiej wiedzy w kontekście mediów i komunikacji społecznej.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Osoby poszukujące specjalistycznej wiedzy z zakresu mediów, dziennikarstwa oraz public relations, które chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe w tych dziedzinach.

W ramach Studiów prowadzone są dwie specjalności.

Przedmioty wspólne:

  • Sektory kreatywne a prawo
  • Etyka komunikacji profesjonalnej
  • System medialny
  • Techniki wystąpień publicznych
  • Media relations

Specjalność Public Relations

  • PR w internecie
  • Marketing relacyjny
  • Wizerunek marki
  • Redagowanie tekstów PR i narzędzia PR
  • Psychologia PR i reklamy
  • Metody badań mediów i wizerunku
  • Trening interpersonalny
  • Myślenie i działanie twórcze
  • Warsztat fotograficzny
  • Creative writing
  • CSR
  • Planowanie kampanii PR
  • Internal relations
  • Corporate identity
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową

Specjalność Dziennikarstwo

  • Dziennikarstwo śledcze
  • Język wypowiedzi dziennikarskiej
  • Warsztat z kamerą i mikrofonem
  • Warsztat dziennikarski
  • Internet content
  • Metody badań mediów i wizerunku
  • Trening interpersonalny
  • Myślenie i działanie twórcze
  • Warsztat fotograficzny
  • Creative writiing
  • Warsztat reportażu
  • Krytyka artystyczna
  • Realizacja dźwięku i obrazu
  • Źródła informacji dziennikarskiej
  • Dziennikarstwo publicystyczne

Wykłady, warsztaty praktyczne, treningi interpersonalne, studia przypadków, praktyki zawodowe, metody projektowe.

Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

ul. Fryderyka Joliot-Curie 15

50-383 Wrocław

tel. 71 3757900

sekretariat.idks@uwr.edu.pl

Uczestnik otrzymuje:

Świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Dziennikarstwa i Public Relations w zakresie wybranej specjalności.

Wiedza:

  • Zrozumienie systemów medialnych i prawniczych.
  • Pogłębiona wiedza o etyce komunikacji profesjonalnej.
  • Znajomość technik wystąpień publicznych i media relations.

Umiejętności:

  • Formułowanie skutecznych tekstów PR i dziennikarskich.
  • Zdolność planowania i realizacji kampanii PR oraz reportaży.
  • Umiejętność analizy i interpretacji danych medialnych.

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność efektywnej pracy zespołowej w dynamicznym środowisku medialnym.
  • Zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów etycznych i praktycznych.
  • Świadomość znaczenia ciągłego doskonalenia zawodowego.

Inni oglądali również

Studia podyplomowe

Komunikacja korporacyjna

Logo firmy
5800,00 zł
3 paź 2025
200 godz.
Warszawa
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.Cele studiówPokazać pewną Big Idea, główną koncepcję budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić.Zainspirować Was do działań i pracy w komunikacji i pokazać jak jest to szeroki obszar, gdzie pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cenach psychicznych i behawioralnych.Przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, public relations, kampanii reklamowych, sponsoringowych, etc., i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej.Pokazać nie tylko, jak w organizacji tym zarządzać, co mówić, co komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee, do kogo i kiedy.Zaprezentować dlaczego ważne są pewne mniej widoczne procesy czy spoiwa, które później przekładają się nie tylko na efektywność działania organizacji, ale też jej skuteczną komunikację.Pokazać różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji.Pokazać case studies – tych marek, które komunikują dobrze i czasem tych, … co robią źle. To zostaje w głowie i nie ma potrzeby „odkrywać po raz drugi koła”, skoro zrobili to inni, a ta wiedza zostaje długo i potrafi zainspirować.Umożliwić wzajemnie się poznanie i wymianę doświadczeń.
Logo firmy
Uniwersytet Warszawski