Digital Marketing

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych terminów

Studia podyplomowe Digital Marketing są zaprojektowane, aby dostarczyć wiedzę oraz umiejętności praktyczne w zakresie marketingu cyfrowego i narzędzi wspierających działania marketingowe w Internecie. Celem jest przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania marketingiem w firmie skoncentrowanej na działalności online.

Usługa:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany
  • Osoby pracujące w działach marketingu
  • Menedżerowie odpowiedzialni za planowanie i organizowanie kampanii marketingowych online oraz w mediach społecznościowych i sklepach internetowych
  • Prywatni przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż w Internecie
  • Osoby wiążące swoją przyszłość z digital marketingiem
  • Marketing – zarządzanie i strategie
  • Prawo w digital marketingu
  • Psychologia i zachowania e-konsumenta
  • Marketing w mediach społecznościowych
  • Marketing automation
  • Pozycjonowanie stron internetowych i e-sklepów
  • Efektywny E-commerce
  • Planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych – wstęp do projektu zaliczeniowego
  • Podstawy projektowania graficznego
  • Video i content marketing
  • Analityka internetowa
  • Copywriting – redagowanie tekstów i ich optymalizacja
  • E-mail marketing
  • Narzędzia pracy marketingowca – storytelling, Google Ads, podstawy WordPressa
  • Digital Marketing – studium przypadku
  • Indywidualne konsultacje – projektu zaliczeniowego
  • Wykłady
  • Warsztaty
  • Projekty praktyczne
  • Konsultacje indywidualne

Osoba kontaktowa: mgr Renata Wójcik

Telefon: +48 12 293 75 96

E-mail: renata.wojcik@uek.krakow.pl

Uczestnik otrzymuje:

  • Dyplom wydany przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

Wiedza:

  • Znajomość zasad zarządzania kampaniami marketingowymi w przestrzeni wirtualnej
  • Umiejętność planowania i realizowania skutecznych kampanii marketingowych

Umiejętności:

  • Planowanie i przeprowadzanie kampanii sprzedażowych w mediach społecznościowych i sklepach internetowych
  • Efektywne zarządzanie marketingiem w sieci
  • Stosowanie narzędzi marketingowych i analitycznych

Kompetencje społeczne:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikacja z klientami i współpracownikami
  • Rozwiązywanie problemów związanych z marketingiem cyfrowym