Coaching i mentoring

Offer image

Terminy:

W tym momencie brak dostepnych termin贸w

Studia podyplomowe z zakresu coachingu i mentoringu s膮 zaprojektowane w celu rozwijania kompetencji coachingowych uczestnik贸w i przygotowania ich do pe艂nienia roli profesjonalnych coach贸w i mentor贸w. Program 艂膮czy teori臋 z praktyk膮, zapewniaj膮c uczestnikom umiej臋tno艣ci niezb臋dne do efektywnego wspierania klient贸w w osi膮ganiu cel贸w osobistych i zawodowych. Studenci naucz膮 si臋 korzysta膰 z narz臋dzi life coachingu, business coachingu, coachingu edukacyjnego oraz mentoringu, a tak偶e rozwin膮 zdolno艣ci przyw贸dcze i organizacyjne, kt贸re s膮 kluczowe dla wdra偶ania i koordynowania program贸w edukacyjnych i biznesowych.

Us艂uga:
Studia podyplomowe
Poziom:
Zaawansowany

Kurs jest skierowany do os贸b, kt贸re chc膮 zdoby膰 zaw贸d zwi膮zany z coachingiem i mentoringiem, w tym psycholog贸w, mened偶er贸w, przedsi臋biorc贸w, pracownik贸w dzia艂贸w personalnych, konsultant贸w, dyrektor贸w, nauczycieli, pedagog贸w, doradc贸w zawodowych i terapeut贸w. Jest to idealna propozycja dla tych, kt贸rzy d膮偶膮 do samorozwoju i chc膮 zdoby膰 wiedz臋 oraz praktyczne umiej臋tno艣ci w zakresie realizacji cel贸w osobistych i zawodowych.

Semestr I:

  • Etyka w coachingu i mentoringu
  • Filozoficzne podstawy coachingu i mentoringu
  • Komunikacja interpersonalna
  • Naukowe podstawy coachingu
  • Proces coachingu
  • Procesy decyzyjne w aspekcie indywidualnym i grupowym
  • Psychologiczne podstawy coachingu i mentoringu
  • Rynek pracy coacha i mentora
  • Trening integracyjny
  • Wprowadzenie do coachingu

Semestr II:

  • Budowanie marki osobistej coacha i mentora
  • Coaching w biznesie i organizacji
  • Narz臋dzia psychometryczne w coachingu i mentoringu
  • Praktyki
  • Proces coachingu
  • Przyw贸dztwo organizacyjne
  • Wdra偶anie program贸w mentoringu w organizacjach
  • Work-life balance

Semestr III:

  • Coaching w edukacji
  • Planowanie i budowanie prosperuj膮cej praktyki coachingowej
  • Praktyczno-prawne aspekty procesu coachingowego
  • Praktyki
  • Przyw贸dztwo edukacyjne
  • Superwizja
  • Zaawansowane metody pracy z klientem
  • Teoria i praktyka coachingu
  • Analiza przypadk贸w
  • Praktyki
  • Symulacje i role-playing
  • Superwizja
  • Trening integracyjny

Informacji udziela:

mgr Magdalena Bia艂kowska

tel. 81 537 27 72

e-mail: magdalena.bialkowska@mail.umcs.pl

Organizator: Wydzia艂 Filozofii i Socjologii

Uczestnik otrzymuje:

Po uko艅czeniu studi贸w absolwenci otrzymuj膮 艣wiadectwo uko艅czenia studi贸w podyplomowych oraz kart臋 przebiegu studi贸w z ocenami.

Wiedza:

  • Znajomo艣膰 etyki i filozoficznych podstaw coachingu i mentoringu.
  • Wiedza na temat r贸偶nych modeli i metod pracy z klientem.
  • Zrozumienie psychologicznych podstaw coachingu i mentoringu.
  • Znajomo艣膰 narz臋dzi psychometrycznych i ich zastosowania w coachingu.
  • Wiedza na temat budowania i zarz膮dzania praktyk膮 coachingow膮.

Umiej臋tno艣ci:

  • Umiej臋tno艣膰 budowania i utrzymywania relacji z klientem.
  • Kompetencje w zakresie prowadzenia proces贸w coachingowych i mentoringowych.
  • Umiej臋tno艣膰 korzystania z narz臋dzi i technik coachingowych.
  • Zdolno艣膰 do tworzenia i wdra偶ania program贸w mentoringowych w organizacjach.
  • Umiej臋tno艣膰 budowania marki osobistej i efektywnego marketingu us艂ug coachingowych.

Kompetencje spo艂eczne:

  • Zdolno艣膰 do efektywnej komunikacji i budowania zaufania z klientem.
  • Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole i wsp贸艂pracy z innymi profesjonalistami.
  • Zdolno艣膰 do wspierania klient贸w w procesie zmian i osi膮gania cel贸w.
  • Rozwini臋ta empatia i umiej臋tno艣膰 dostosowania si臋 do potrzeb klienta.
  • Kompetencje w zakresie zarz膮dzania stresem i work-life balance.

Pozosta艂e korzy艣ci:

Zdobywaj膮 kwalifikacje potrzebne do pracy jako coach i mentor, z umiej臋tno艣ci膮 stosowania kodeks贸w etycznych oraz rozwijania swojej kariery zawodowej w tej dziedzinie.